«نزاجا» در زمینه موشکی و پهپادی به دستاوردهای خوبی دست یافت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران،گفت: نیروی زمینی محوری ارتش در تمام عرصه‌ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

وی افزود: امروز بخش اعظمی از مرزهای کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش کنترل می‌شود و نیروی زمینی مشغول تولید امنیت در این مناطق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو، اظهار داشت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف مانند سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا،افزود: نیروی زمینی در هر حادثه‌ای که مردم عزیزمان احساس کنند باید ارتش را در کنار خود ببینند، بلافاصله حضور یافته و به خدمت رسانی می‌پردازد.

وی گفت: اگر دشمنی حماقت کند و نگاه چپی به مرز و بوم ایران کند، بداند که اگر شروع کننده باشد قطعاً پایان دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آنها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =