ظریف: سردار حجازی عمر خویش را صرف دفاع از این مرز و بوم کرد

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت و نوشت: سردار حجازی عمر خویش را صرف ایثار و فداکاری در راه خدمت و دفاع از این مرز و بوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: اینجانب رحلت آن سردار مومن و مخلص و یار صدیق سردار شهید سلیمانی که از فرماندهان و مجاهدان برجسته هشت سال دفاع مقدس بود و عمر خویش را صرف ایثار و فداکاری در راه خدمت و دفاع از این مرز و بوم کرد، به رهبر معظم انقلاب، فرماندهان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه نیروی قدس سپاه پاسداران و همه همرزمان و دوستان و به خصوص خانواده مکرم حجازی تسلیت عرض می‌نمایم.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاثر و تالم اطلاع یافتم سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری و خدمت به میهن و ملت عزیز ایران اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب رحلت آن سردار مومن و مخلص و یار صدیق سردار شهید سلیمانی که از فرماندهان و مجاهدان برجسته هشت سال دفاع مقدس بود و عمر خویش را صرف ایثار و فداکاری در راه خدمت و دفاع از این مرز و بوم کرد، به رهبر معظم انقلاب، فرماندهان محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه نیروی قدس سپاه پاسداران و همه همرزمان و دوستان و به خصوص خانواده مکرم حجازی تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند رحمان و رحیم در ماه مبارک رمضان برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح آن مجاهد فی سبیل الله غفران واسعه الهی و علو درجات و همنشینی با همرزمان شهیدش مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =