نوسان دما در نوار ساحلی خزر/بارشهای پراکنده در جنوب شرق کشور

فردا و پس فردا در سواحل دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و از روز پنجشنبه تا اوایل هفته بعد دمای هوا در این نواحی بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز در برخی نقاط جنوب شرق کشور و در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده نیز دور از انتظار نیست، و فردا در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود البته در بخش‌هایی از شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

طی روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز و زاگرس و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این شرایط را طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور خواهیم داشت.

طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده دمای هوا در این نواحی بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =