واکنش مدافع پرسپولیس به از دست دادن پنالتی مقابل گوا

مدافع ملی پوش پرسپولیس پس از آنکه پنالتی بازی با گوا هند را از دست داد، از علی انصاریان یاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد که محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۱ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

 سرخپوشان در دقیقه ۱۸ نیز صاحب پنالتی شده بودند که مهدی ترابی توانست آن را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان گوا توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

کنعانی زادگان قصد داشت پنالتی اول پرسپولیس را هم بزند اما با مخالفت کادر فنی و هم بازیانش مواجه شد.

اتفاقی که ناراحتی این بازیکن را به همراه داشت تا سرخ‌ها دومین پنالتی خود را به او بدهند اما کنعانی زادگان قدر این پنالتی را ندانست تا مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد.

کنعانی زادگان پس از این انتقادات در صفحه شخصی خود عنوان کرد به خاطر توصیه مرحوم علی انصاریان پنالتی اش را وسط دروازه زده است در صورتی که خودش قصد داشت آن را به کناره های دروازه بزند!

در بخشی از پیام کنعانی زادگان خطاب به انصاریان آمده است: «یادته گفتی پنالتی رو بزن حسین! نترس حسین. گفتی دلت قرص باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می زنم؛ گفتی محکم بزن وسط دروازه. چند بازیه که می خوام یه پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه اینکه بخوام خودنمایی کنم که من ذره‌ای در مقابل هوادار نیستم...»

انتهای پیام/

کد خبر: 1093710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =