حاج محمود بالاخره انتقام استقلال را گرفت!

شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان، با یک گل از سد مس رفسنجان گذشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ پس از بازگشت زودهنگام محمود فکری به لیگ‌برتر بعد از جدایی از استقلال، نفتی‌های مسجد سلیمان در دیداری خانگی با تک گل ساسان حسینی از سد شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان گذشتند.

شروع امیدوارکننده فکری در مسجد سلیمان

پس از اینکه در روز ۱۷ فروردین، محمود فکری به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان انتخاب شد، به عقیده فوتبالی‌ها، فکری در آغاز بازگشت به لیگ، کار سختی با نفتی‌های مسجد سلیمان داشت، اما شروع حاج محمود با نفت mis بهتر از آن چیزی بود که انتظار می‌رفت.

شاگردان محمود فکری در نفت، در اولین دیدار خود در برابر تیم مدعی سپاهان اصفهان قرار گرفتند و در دیداری خارج از خانه، موفق به متوقف کردن، شاگردان محرم نویدکیا شدند، ارزش این نتیجه جایی مشخص می‌شد که نوار پیروزی‌های سپاهانِ مدعی لیگ بیستم با تساوی در نقش جهان پاره شد.

اما دومین دیدار فکری با نفتی‌ها هم بسیار چالش برانگیز بود، نفت اینبار در مسجد سلیمان میزبان تیمِ خوب مس رفسنجان بود، تیمی که در اولین فصل حضورش با هدایت محمد ربیعی خود را به عنوان یکی از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان معرفی کرده است.

اما شاگردان محمود فکری در این دیدار هم سربلند از میدان خارج شدند و با کسب یک پیروزی تک گله در برابر مسی‌های رفسنجان، به اوضاع خود در جدول رده‌بندی سر و سامانی دادند.
با این وجود، فکری در دو دیدار ابتدایی که در قامت سرمربی بر روی نیمکت مسجد سلیمانی‌ها حاضر شده است، از شش امتیاز سختی دیدارهای سپاهان و مس رفسنجان، موفق به کسب ۴ امتیاز شد، تا بازگشتی موفق به لیگ داشته باشد.

فکری انتقام نیمکت استقلال را از ربیعی گرفت

پس از تساوی یک بر یک استقلال و مس‌ رفسنجان در اولین دیدار از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر در روز ۱۱ اسفند، محمود فکری به علت کسب نتایج نامطلوب از استقلال جدا شد، اما باتوجه به اینکه تساوی خارج از خانه استقلال در برابر شاگردان ربیعی در مس رفسنجان، موجب جداییی زودهنگام فکری از استقلال شد، حالا محمود فکری پس از گذشت نزدیک به دو ماه از آن تساوی تلخ، اینبار بر روی نیمکت نفت مسجد سلیمان در برابر مس رفسنجان قرار گرفت و با کسب یک پیروزی دلچسب، انتقام آن دیدار را از محمد ربیعی و تیمش گرفت.

گفتنی است، شاگردان محمود فکری در نفت، با ۲۴ امتیاز از ۲۱ مسابقه، در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی مسابقات قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =