تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق؛ جدال دو تیم بدون برد برای زنده ماندن

روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با دیدار تراکتور و نماینده عراق برای ایرانی ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت 19:30 دقیقه ی امروز به مصاف هم خواهند رفت.

خطیبی اولین سه امتیاز را می‌گیرد؟

تیم فوتبال تراکتور در سه بازی نخست خود موفق به برد در مقابل حریفان خود نشده است و تمام دیدارهای خود را با نتیجه ی مساوی به اتمام رسانده است.

رسول خطیبی و شاگردانش که به خوبی می دانند پرشور های تبریزی چشم انتظار پیروزی آنها در این دیدار هستند تمام تلاششان را برای شکست حریف عراقی به کار خواهند بست زیرا اگر میخواهند به عنوان تیم نخست از گروهشان صعود کنند راهی جز برد در این دیدار ندارند.

صدرنشین لیگ عراق پا پس نمی‌کشد

این دیدار برای تیم سخت کوش نیروی هوایی عراق که در سه بازی گذشته ی خود یک شکست و دو تساوی را تجربه کرده است حکم مرگ و زندگی را دارد. آنها درصورت شکست در این دیدار تا حدود زیادی شانس صعود را از دست خواهند داد به همین خاطر برای پیروزی در این دیدار و زنده نگه داشتن شانس صعودشان پا پس نخواهند کشید.

وضعیت دو تیم در جدول

دو تیم تراکتور و نیروی هوایی عراق در جدول این گروه وضعیت چندان مطلوبی ندارند. تراکتور با کسب سه امتیاز از سه بازی و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به الشارجه ی صدرنشین در رده ی دوم قرار دارد. نیروی هوایی نیز با دو امتیاز رده ی سوم جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =