مطهری: پرسپولیس همیشه بزرگی خود را نشان داده است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش به یک وحدت تاکتیکی رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الوحده امارات اظهار کرد: از انرژی خود هواداران تشکر می‌کنم که همراه بودند و این صعود مقتدرانه را به هواداران تقدیم می‌کنم. ما تیم سایه نداریم و همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. در مقابل گوا با اینکه پنج تغییر داشتیم اما تیم ما فوق‌العاده کار کرد. ما تاکتیک‌های مختلف را مرور می‌کنیم و همه بازیکنان تاکتیک پذیر هستند. ما به یک وحدت تاکتیکی رسیدیم و هرکس در این پازل تاکتیکی قرار می‌گیرید بهترین عملکرد را دارد.

وی افزود: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و ما همیشه از مساوی و باخت متنفر هستیم و همیشه تلاش می‌کنیم. ما مبارزه می‌کنیم که بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان ما جنگجو هستند و در نهایت تعهد کار می‌کنند. بازی الوحده را جدی می‌گیریم و اینگونه نیست که بازی را دست کم بگیریم. مهم است که نتیجه مسابقه را به سود خودمان کنیم چون به بردن عادت کرده‌ایم و در ژن ما پرسپولیسی‌هاست که برای هر بازی تلاش کنیم و بجنگیم.

مطهری درباره اینکه گفته می‌شد پرسپولیس در گروه آسانی قرار دارد هم گفت: در بازی‌های آسیایی تیم آسان ندارید و کسانی که صحبت از بازی آسان می‌کنند نباید به حرف آنها توجه کرد. می‌دانیم تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، بهترین‌های کشورشان هستند. گوا هم بهترین تلاشش را کرد و تیم منسجمی بود اما قدرت پرسپولیس فوق‌العاده است. بازیکنان ما کمترین امکانات را دارند اما همیشه پر تلاش هستند و باید پای این بازیکنان را طلا گرفت. اگر بازی ما با گوا با چهار گل اختلاف به پایان رسید، اینطور نیست که گوا ضعیف است، این نشان‌دهنده قدرت پرسپولیس است.

او درباره صحبت‌های تن‌کاته سرمربی تیم الوحده که گفته بود تیمش در بازی رفت برابر پرسپولیس بازی پایاپایی انجام داده بود، گفت: می‌دانید آقای تن‌کاته و بلان مربیان بزرگی هستند و هر دو مربی به قدرت پرسپولیس اشاره کردند. پرسپولیس همیشه بزرگی خود را نشان داده است. ما هوشمندانه مقابل الوحده بازی کردیم چون شروع کار ما بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =