پرسپولیس-الوحده؛ چهاردهمین تقابل پرسپولیس با اماراتی‌ها

بازی امشب ششمین تقابل پرسپولیس و الوحده در تاریخ لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمد معین ملکی؛ پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا به همراه الریان قطر، الوحده امارات و گوا هند در گروه E رقابت‌ها قرار دارد. بازی‌های این گروه به صورت متمرکز در کشور هند در حال برگزاری می‌باشد و هر یک از تیم‌ها در حال حاضر چهار بازی خود را انجام داده‌اند.

نتایج پرسپولیس در چهار بازی گذشته

پرسپولیس در روز اول بازی‌ها مقابل الوحده امارات قرار گرفت و با تک گل سید جلال حسینی حریف اماراتی خود را از پیش رو برداشت. در هفته دوم پرسپولیس به مصاف الریانی میرفت که از حضور شجاع خلیل زاده بازیکن سابق پرسپولیس در ترکیب خود سود می‌برد و روی کاغذ رقیب اصلی پرسپولیس به شمار میرفت و اتفاقا این الریان بود که نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت، اما با شروع نیمه دوم، طوفان پرسپولیس شروع شد و در ۱۲ دقیقه ابتدایی، با تک گل کامیابی نیا و دو گل از شهریار مغانلو نسخه شاگردان لوران بلان پیچیده شد. در آخرین دیدار دور رفت هم، سرخ ها به مصاف نماینده کشور میزبان رفتند و با دو گل سید جلال و ترابی موفق به شکست گوا شدند و با ۹ امتیاز کامل دور رفت را به اتمام رساندند. با آغاز دور برگشت رقابت‌ها ، پرسپولیس در هفته چهارم در دیدار برگشت مقابل گوا با چهار گل به پیروزی رسید تا صعود سرخ‌ها به مرحله حذفی مسجل شود.در ادامه این رقابت‌ها امشب از ساعت ۱۹ به وقت تهران پرسپولیس در دیدار برگشت به مصاف الوحده امارات تیم دوم گروه میرود.

پرسپولیس - الوحده

بازی امشب ششمین تقابل پرسپولیس و الوحده در تاریخ لیگ قهرمانان به شمار میرود. در پنج دیدار گذشته سه برد پرسپولیس ، یک تساوی و یک برد الوحده کسب کرده اند . این دو تیم قبلا در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ ، در این رقابت‌ها همگروه بودند. سال ۲۰۱۱ در بازی رفت پرسپولیس با تک گل بادامکی مقابل الوحده به تساوی رسید و در بازی برگشت با دو گل مغلوب حریف شد. سال ۲۰۱۷ پرسپولیس در امارات با گل دقیقه ۹۰ طارمی سه بر دو حریف را شکست داد و در دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی شاگردان برانکو چهار بر دو مقابل شاگردان آگیره به پیروزی رسیدند. بازی دور رفت این فصل نیز پنجمین تقابل پرسپولیس و الوحده بود که با برتری سرخ‌ها به پایان رسید.حالا باید دید نتیجه ششمین تقابل دو تیم چه خواهد شد.

پرسپولیس برابر اماراتی‌ها

در نوزده دوره برگزار شده از لیگ قهرمانان پرسپولیسی‌ها ۱۳ بار مقابل تیم‌های اماراتی به میدان رفتند که حاصل کار آنها ۹ برد ، ۲ تساوی و ۲ باخت بوده است. پرسپولیس، علاوه بر ۵ دیدار مقابل الوحده، ۲ بار مقابل شارجه قرار گرفته که یک برد و یک مساوی حاصل این دو بازی برای سرخ‌هاست. همچنین پرسپولیس در فصل ۲۰۱۳ دو بار برابر الشباب به میدان رفت که قاطعانه ترین برد سرخ ها در لیگ قهرمان با شش گل در بازی رفت برابر الشباب رقم خورد همچنین سرخ ها بازی برگشت را هم سه بر یک به پیروزی رسیدند. پرسپولیس سال ۲۰۱۸ دو پیروزی برابر الوصل دیگر تیم امارات کسب کرد. سرخ‌ها در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ به مصاف الجزیره رفتند و در حالیکه بازی رفت را در امارات سه بر دو باخته بودند در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه نود سید جلال دو بر یک الجزیره را شکست دادند تا با توجه به قانون گل زده در خانه حریف پرسپولیس راهی یک چهارم شود.دیدار امروز سرخ‌ها برابر الوحده چهاردهمین مصاف آنها برابر یک تیم اماراتی محسوب میشود که امیدواریم این دیدار با پیروزی نماینده کشورمان همراه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =