ارزیابی عملکرد ۱۰۰ روزه بایدن در کاخ سفید/ بی‌ثباتی و دیگر هیچ

یکی از سناتورهای ارشد حزب جمهوریخواه در مصاحبه‌ای عملکرد «جو بایدن» را در ۱۰۰ روز نخست ریاست جمهوری وی بی‌ثبات‌کننده توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سناتور «لیندسی گراهام» از اعضای ارشد حزب جمهوریخواه، در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» اقدامات «جو بایدن» در ۱۰۰ روز نخست دولتش را «بی‌ثبات‌کننده» خواند و گفت سیاست خارجی او «فاجعه» بوده است.

گراهام در این مصاحبه گفت: فکر می‌کنم بایدن رئیس‌جمهور بسیار بی‌ثبات‌کننده‌ای بوده و به لحاظ اقتصادی هم مانع احیای اقتصادی شده و می‌خواهد مالیات را به میزان زیادی افزایش دهد و اساساً آمریکا را از چرخه تجاری خارج کند.

این سناتور جمهوریخواه گفت: در طول دوران مبارزات انتخاباتی همه ما باور کرده بودیم که بایدن یک انتخاب میانه است اما اقدام او برای تغییر ترکیب دیوان عالی نشان داد که بایدن دارای تفکرات رادیکال است.

این سناتور جمهوری‌خواه با «فاجعه» توصیف کردن عملکرد بایدن در سیاست خارجی، مدعی شد: در حال آغاز مذاکراتی با ایران است، در حالی که آن‌ها هیچ کاری برای تغییر انجام نداده‌اند. افغانستان فرو خواهد پاشید. روسیه و چین در حال امر و نهی به او هستند.

گراهام همچنین مدعی شده بود رئیس جمهور آمریکا با خروج نیروهای این کشور از افغانستان، «به سمت یازده سپتامبر دیگری حرکت می‌کند».

او در ادامه به عملکرد بایدن در ارتباط با مسئله مهاجرت از آمریکای مرکزی هم تاخت و اظهار داشت: در مرزها هرج و مرج است.

این انتقادات در حالی مطرح شده که بایدن قرار است اواخر این هفته به مناسبت ۱۰۰ روزه شدن دولتش در نشست مشترک کنگره به سخنرانی بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =