تراکتور ایران-پاختاکور ازبکستان؛ پرشورها برای صعود حق اشتباه ندارند

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الشارجه امارات با هم دیدار خواهند کرد.

در همین زمینه رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: ما از لحاظ روحی برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم که یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم.‌ در مسابقات گذشته با تمام وجود تلاش کردیم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم به روند خوب خود ادامه بدهیم. خطیبی ادامه داد: پاختاکور یک تیم فوق‌العاده است که بازی‌های خوبی را ارائه داده، اما امتیازات کافی را کسب نکرده است. با این حال، جایگاه این تیم ما را فریب نمی‌دهد. در ادامه نیز پیتر هویسترا سرمربی هلندی پاختاکور در نشست خبری پیش از این بازی گفت: فردا یک بازی بسیار مهم در برابر تراکتور خواهیم داشت. ما هنوز این فرصت را داریم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم. ما می توانیم با پیروزی در بازی فردا، در جنگ برای صعود به مرحله ی بعد بمانیم.

تراکتور حق اشتباه ندارد

تیم فوتبال تراکتور که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را خوب آغاز نکرد و در هر سه دیدار دور رفت با نتیجه‌ی تساوی زمین بازی را ترک کرد با آغاز مسابقات دور برگشت توانست عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد و موفق شد در دیدار برگشت برابر نیروی هوایی عراق نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد. رسول خطیبی و شاگردانش به خوبی می دانند که در این دیدار حق اشتباه کردن را ندارند زیرا با توجه به شرایط جدول مسابقات تنها سه امتیاز این بازی می تواند آن ها را در مسیر صعود از گروه قرار دهد.

پاختاکور با تمام توان بازی خواهد کرد

سه تساوی و یک شکست حاصل تلاش بازیکنان پاختاکور تا اینجا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. نتایجی که باعث شده است شانس صعود به مرحله ی بعد برای آنها بسیار اندک باشد. اما این مسئله باعث نمی‌شود که این تیم بی انگیزه باشد آنها با نمایش خود برابر الشارجه در بازی برگشت نشان دادند که با تمام توان پا به میدان می‌گذارند و این موضوع، کار را برای هر رقیبی دشوار می سازد. پاختاکور تیم سخت کوشی است که در دیدار رفت برابر تراکتور این مسئله را به خوبی نشان داد آنها در حالی که با دو گل از نماینده ی ایران عقب بودند توانستند سه مرتبه دروازه حریف را باز کنند و اگر شانس با آنها یار بود چه بسا می‌توانستند پیروز از زمین خارج شوند.

در جدول رده بندی گروه B مسابقات هم اکنون الشارجه میزبان با هشت امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تراکتور و پاختاکور نیز به ترتیب با شش و سه امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند. در قعر جدول این گروه نیز نیرو هوایی عراق قرار دارد که از چهار مسابقه تنها دو امتیاز را کسب کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =