کم شدن شانس فولاد در شب فوتبال آمریکایی

شاگردان جواد نکونام علیرغم نیاز مبرم به امتیازات مصاف با السد قطر، این بازی حساس را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فولاد ایران در حالی  به مصاف السد قطر رفت که برای صعود از گروه D رقابتها نیاز به کسب پیروزی در این دیدار داشت.

فوتبال آمریکایی

 این دیدار بار فنی زیادی نداشت و بیشتر ، بازی به صورت فیزیکی دنبال میشد. در نیمه اول دو تیم موقعیت خطرناکی ایجاد نکردند و بیشتر دقایق بازی در این نیمه به صورت درگیرانه در میانه میدان گذشت و بدون عبور توپ از خط دروازه ها ، نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم  بازی باز هم با همان فرم کسل کننده در جریان بود تا اینکه در یک صحنه درگیری شدیدی بین بغداد بونجاح و محسن فروزان اتفاق افتاد.این درگیری مسیر بازی را به کل عوض کرد و بازی را به سمت و سوی خشونت کشید تا جاییکه در اکثر زمان های بازی یکی دو بازیکن دو تیم بر اثر برخورد روی زمین بودند و بازی به مانند مسابقات فوتبال آمریکایی دنبال میشد.

گل السد

در دقیقه ۶۵ بازی و بر روی یک ارسال از سمت چپ دفاعی فولاد این نام تائه هی بود که از غفلت خط دفاعی فولاد استفاده کرد و در شرایطی که یار مستقیمی نداشت با یک ضربه ی سر توپ را به گوشه ی دروازه فروزان فرستاد و السد را یک بر صفر پیش انداخت.

شادی عجیب ژاوی

ژاوی که در دوران فوتبال خود برای علاقه مندان به فوتبال همیشه به عنوان یک بازیکن آرام و با اخلاق شناخته شده بود بعد از گل ، چنان مشت خود را گره کرده بود و فریاد شادی سر میداد که شاید هواداران فوتبال هرگز چنین تصویری از او را در ذهن خود ندارند.

موقعیت سوزی فولادی‌ها

پس از گل السد، فولادی ها که خود را حذف شده میدیدند بلافاصله جلو کشیدند و در دو صحنه فرصتی عالی برای به تساوی کشیدن بازی ایجاد کردند. در صحنه اول پاتوسی با بی دقتی توپ را به آسمان زد و در دیگر صحنه کولیبالی مدافع فولاد با ضربه سر توپ را به تیر دروازه السد کوبید البته در دقایق پایانی بازی هم شیمبا یک تک به تک را از دست داد.

بدین ترتیب بازی با همان یک گل به سود السد به پایان رسید تا نماینده ایران شانس صعود به مرحله حذفی را از دست دهد و در حالیکه هنوز یک بازی دیگر باقی مانده، از دور رقابت ها حذف شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =