استعدادهای برتر را برای معرفی به بازار کار شناسایی می‌کنیم

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بدنبال شناخت استعدادهای برتر برای معرفی به بازار کار، بازار پژوهشی و فناوری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم هشتمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان، همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و دیگر مسئولان دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار شد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در این مراسم اظهار کرد: جوایز جشنواره امسال نسبت به سال گذشته تا سه برابر افزایش پیدا کرده است که این نشان دهنده اهتمام دانشگاه آزاد برای توجه به فناوری است.

وی با برشمردن اهداف این جشنواره گفت: ما به دنبال شناخت استعدادهای برتر و معرفی آنها به بازار کار، بازار فناوری و بازار پژوهش هستیم. همچنین تلاش می‌کنیم تحولی برای ایجاد انگیزه در دانشجویان مخترع ایجاد کنیم.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در تلاش هستیم جشنواره فرهیختگان را در سال آینده، جشنواره‌ای فراتر از دانشگاه آزاد اسلامی و در حد جشنواره ملی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه درباره بسیاری از کارهایی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، اطلاع رسانی خوبی صورت نمی گیرد، گفت: یکی از اهداف جشنواره فرهیختگان اطلاع‌رسانی درباره کارهای پژوهشی در این دانشگاه است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره محورهای جشنواره فرهیختگان و برگزیدگان آن بیان کرد: جشنواره در بیست و هفت محور متفاوت برگزار شد که در مجموع ۷۰ برگزیده و ۹  اثر قابل تقدیر معرفی می‌شوند.

وی افزود: امسال یک سرای نوآوری به عنوان برگزیده انتخاب شد. دلیل آن این است که  سراهای نوآوری تازه آغاز به کار کرده‌اند و انتظار می‌رود که در سال‌های آینده سراهای نوآوری و هم در حوزه نوآوری برگزیدگان بیشتری داشته باشیم.

دهقانی فیروز آبادی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را ۱۸۵۶ اثر عنوان کرد و گفت: در مجموع از میان ۳۷ واحد دانشگاهی،  ۷۰ برگزیده و از ۹ اثر تقدیر شد. تهران با ۱۴ برگزیده، اصفهان ۱۳ برگزیده و آذربایجان شرقی با هفت برگزیده بیشترین تعداد برگزیدگان را در بین واحدهای استانی داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1094270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =