جنبش حماس با تعویق زمان انتخابات ملی فلسطین کاملا مخالف است

سخنگوی جنبش «حماس» تأکید کرد که این جنبش با هرگونه تعویق زمان برگزاری انتخابات ملی فلسطین کاملا مخالف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم؛ «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس آخرین مواضع این جنبش در خصوص مسأله تعویق انتخابات ملی فلسطین را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ما هیچ پیشنهادی در رابطه با تعویق انتخابات مجلس قانونگذاری دریافت نکردیم و توافق گروه‌های فلسطینی در قاهره در مورد انتخابات همچنان پابرجاست.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: ما کاملاً مخالف تعویق انتخابات هستیم. روز گذشته نیز «حازم قاسم» گفته بود: تعویق انتخابات به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی کاملاً باطل و مردود است و گروه‌های فلسطینی در نشست روز پنجشنبه باید در مورد ساز و کارهای برگزاری انتخابات گفتگو کنند.

قاسم ضمن ابراز تأسف نسبت به اظهارات برخی مسئولان تشکیلات خودگردان در رابطه با تعویق انتخابات، تاکید کرد که همه فلسطینیان باید بر برگزاری انتخابات و بکارگیری تمام توان و قدرت خود برای مقابله با رژیم اشغالگر در قدس متمرکز شوند.

اخیراً برخی منابع فاش کردند که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم دارد با اعزام «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به قطر به طور غیرمستقیم از اقدامات احتمالی و خطرناک حماس در آینده‌ای نزدیک پیشگیری کند.

این منابع اعلام کردند: ابومازن تصمیم گرفته تا با فرستادن الشیخ به قطر و دیدار وی با مقامات عالی این کشور آنها را به مذاکره و اقناع رهبران حماس با هدف جلوگیری از بروز هرگونه اقدام خشمگینانه از سوی غزه در صورت تعویق انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی مجاب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =