پرسپولیس ایران ۴ - الریان قطر ۲/ صعود مقتدرانه قرمزها به مرحله حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر نماینده قطر به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه به مصاف تیم الریان قطر رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر

ترکیب الریان قطر 

فهد یوسف، شجاع خلیل زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، عبدالرحمان الکربی، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، مفاک عود، یوهان بولی و علی فریدون

گل‌های بازی:

پرسپولیس: (شهریار مغانلو ۲۷) (احسان پهلوان ۳۳) (محمد حسین کنعانی‌زادگان ۶۸) (عیسی آل کثیر ۷۳)

الریان قطر: (یوهان بولی ۴۸) ( یوهان بولی ۷۲)

کارت زرد:

پرسپولیس: (شهریار مغانلو ۱۱) (محمد حسین کنعانی‌زادگان ۵۳)

الریان قطر: (مفاک عود ۴۱) (شجاع خلیل زاده ۵۱) (فرانک کوم ۷۸)

کارت قرمز:

پرسپولیس: -

الریان قطر: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۲: خطا بر روی آل کثیر در ابتدای بازی ضربه ایستگاهی مناسبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد که مغانلو به خوبی این ضربه را زد اما فهد یوسف این توپ را سیو کرد.

دقیقه ۹: ارسال وحید امیری از سمت چپ به مغانلو رسید اما ضربه سر شهریار مغانلو با بدشانسی به تیر افقی دروازه الریان برخورد کرد.

دقیقه ۲۵: سانتر خالد مفتاح از سمت چپ زمین با دفع ناقص فرشاد فرجی همراه شد تا توپ به علی فریدون برسد و ضربه آکروباتیک این بازیکن را حامد لک در اختیار بگیرد.

دقیقه ۲۷: شهریار مغانلو با شروع یک ضد حمله توپ را به امیری رساند او نیز به ترابی پاس داد و ترابی با یک پاس دقیق دوباره مغانلو را صاحب توپ کرد و شهریار مغانلو با یک ضربه پای چپ فنی و آرام توپ را وارد دروازه الریان کرد.

دقیقه ۳۳: احسان پهلوان با دریبل بازیکن الریان و حرکت در عرض از پشت محوطه جریمه شوت خود را وارد دروازه کرد و این توپ را به زیبایی وارد گل کرد.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی الریان در کنار خط عرضی زمین را یاسین براهیمی قصد داشت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس کند که آل‌کثیر به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: شوت روی پای سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه ثمری نداشت و از بالای دروازه الریان عبور کرد.

دقیقه ۴۸: شوت محکم احمد معسود از راه دور توسط لک به صورت ناقص دفع شد و در ادامه یوهان بولی توپ برگشتی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه ۶۸: کرنر پرسپولیسی ها به ترابی رسید و مهدی ترابی به زیبایی سانتر خود را بر روی سر بازیکنان پرسپولیس انداخت و کنعانی زادگان بلند شد و با یک ضربه سر زیبا توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۷۲: وحید امیری با یک پای اشتباه توپ را لو داد و شوت براهیمی به مهاجم الریان خورد و در برگشت باز هم یوهان بولی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۷۳: سیامک نعمتی با حرکت از راست میخواست پاس خود را به آل کثیر در محوطه جریمه الریان برساند که این توپ توسط کوم به صورت ناقص دفع شد و به آل کثیر رسید و این بازیکن به زیبایی توپ را وارد دروازه کرد.

کد خبر: 1094440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =