رمزگشایی درباره شماره ۱۰ استقلال

بررسی آمار فصل جاری فوتبالی می‌تواند نشان دهد علت این همه حرف زدن درباره شماره ۱۰ استقلال چیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در روزهای اخیر به ویژه پیش و پس از بازی با الاهلی بسیاری از رسانه های آسیایی درباره شماره 10 تیم استقلال حرف می‌زنند. کسی که در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر توسط علیرضا منصوریان (سرمربی وقت تیم) از ایرانجوان بوشهر به استقلال پیوست.

مهدی قائدی هم اکنون با حضور در ۱۹ بازی استقلال در لیگ برتر و ۱۵۵۲ دقیقه بازی در ترکیب تیم استقلال، ثابت‌ترین بازیکن این تیم در طول فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود.

قایدی همچنین در لیگ برتر با ۴ گل زده پس از امیرارسلان مطهری ۵ گله، بهترین گلزن استقلال است که البته با پنج پاس گل و یک پنالتی که برای استقلال گرفته موثرترین مهره در این تیم هم محسوب می شود.

قائدی همچنین در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با سه گل زده جزو بهترین بازیکنان این تیم در این زمینه محسوب می‌شود که در هر پنج بازی استقلال حضور داشته و ۴۳۰ دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

قائدی در همین فصل لیگ قهرمانان دو پاس گل هم داده و به همین خاطر جزو موثرترین بازیکنان آبی پوشان در آسیا هم به حساب می آید که در اندازه های شماره پیراهنش (شماره ۱۰) ظاهر شده است.

قایدی به اندازه ای زیرذره بین AFC است که حتی شادی گلش را هم در جمع شادی گل‌های خاص قرار می دهند و در پایان دو بازی استقلال، او را برای مصاحبه انتخاب می کنند.

بررسی آمار متعلق به این فوروارد تکنیکی و البته حرکات منحصربفردش مشخص می کند چرا این فوتبالیست این روزها به شدت مورد توجه اصحاب رسانه، طرفداران تیم های رقیب استقلال در گروه C و دیگر اهالی فوتبال در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

رقابتی که بین ایجنت ها برای انتقال این بازیکن به تیم های آسیایی و اروپایی شروع شده هم در نوع خود جالب است که البته شرایط سنی این فوتبالیست نیز به این مهم کمک کرده است. قایدی متولد ۵ دسامبر ۱۹۹۸ و ۲۲ ساله است.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1094464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =