درگذشت چهره سرشناس جریان حکمت ملی عراق بر اثر کرونا

یکی از چهره‌های سرشناس جریان حکمت ملی عراق بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ صبح امروز دوشنبه ۳ مه ۲۰۲۱ «حمید معله الساعدی» رئیس مجمع عمومی جریان حکمت ملی عراق بر اثر ابتلا به کرونا در گذشت.

الساعدی یکی از چهره‌های سرشناس جریان حکمت ملی عراق بود.

حکیم: الساعدی عمری را در راه مبارزه با دیکتاتوری و خدمت به ملت در میدان‌های جهاد گذراند

سید «عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق در همین راستا در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید معله الساعدی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.

حکیم در این پیام آورده است: با دلی راضی به تقدیر الهی، در حالی که در روزهای عزاداری شهادت مولای متقیان امام علی(ع) به سر می‌بریم، به ملت عراق و به‌خصوص اعضای جریان حکمت ملی عراق، رحلت دوست قدیمی و وفادارمان رئیس مجمع عمومی و عضو دفتر سیاسی جریان حکمت ملی عراق حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید معله الساعدی را تسلیت می‌گوییم.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ایشان به عراق در این پیام تاکید کرد: او که عمری را در راه مبارزه با دیکتاتوری و خدمت به مسئله میهن و ملتش در میدان‌های جهاد و سیاست و رسانه گذرانده بود، صبح امروز براثر ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

در ادامه این پیام آمده است: ویژگی آن فقید سعید پیش گرفتن گفتمان عقلانی و اعتدالی و به دور از هیاهو در طرح مسائل و بحث و گفت‌وگو بود. از زمان جوانی تا عضویت در مجلس نمایندگان تا نقش مؤثرش در دفتر سیاسی جریان حکمت ملی همگان وی را به عشقی که به عراق و ملتش داشت می‌شناختند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه برای این شخصیت سرشناس عراقی طلب مغفرت کرد و بیان داشت: از خداوند متعال می‌خواهم که آن فقید سعید را در اعلی علیین جای دهد و روح مطهر او را در بحار رحمت خویش جای دهد و به ما و خانواده و دوستدارانش صبر و اجر عنایت فرماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =