افزایش شهدای فلسطینی در غزه به ۱۳۹ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه از افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۳۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن خبر داد و افزود که تاکنون ۹۵۰ فلسطینی هم مجروح شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه از افزایش شمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

هشدار شرکت برق غزه درباره فروپاشی بخش های حیاتی

شرکت برق غزه درباره فروپاشی بخش های حیاتی و حساس در نوارغزه به سبب کمبود شدید برق هشدار داد و خواستار جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع انسانی شد. 

شرکت برق نوار غزه اعلام کرد: هشت خط اصلی انتقال برق به سبب حملات اسرائیل از مدار خارج شده است.

بازداشت بیش از ۷۵۰ فلسطینی در اراضی اشغالی فلسطین

نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم درگیری فلسطینی های ساکن مناطق اشغالی فلسطین با نظامیان این رژیم اقدام به بستن ورودهای اصلی این مناطق بویژه در کفرکنا کرده و بیش از ۷۵۰ فلسطینی را در این مناطق بازداشت کرده اند.

تبدیل مدارس آنروا در غزه به پناهگاه

آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی «آنروا» از تبدیل مدارس خود در غزه به پناهگاه برای افرادی که منازل آنها در حملات اسرائیل ویران شده است، خبر داد.

شلیک ۲۰۰ موشک از غزه از صبح دیروز تا صبح امروز

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ساعت ۷ صبح دیروز تا ۷ صبح امروز ۲۰۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین در نیویورک

شماری از افراد مقیم در نیویورک با برپایی تظاهراتی در این شهر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.

دور تازه حملات مقاومت به شهرکهای صهیونیست نشین

خبرگزاری شهاب از حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد و نوشت صدای آژیر هشدار در «عسقلان» به صدا درآمده است.

افزایش شهدای غزه به ۱۳۹ نفر

وزارت دفاع غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوارغزه به ۱۳۹ شهید افزایش یافت. در میان شهدا ۳۹ کودک و ۲۲ زن به چشم می خورد.

آتش زدن منزل یک فلسطینی در یافا

شهرک‌نشینان اشغالگر خانه یک شهروند فلسطینی را در محله العجمی در یافا به آتش کشیدند. ۲ کودک در این جنایت دچار سوختگی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی شرق خان یونس را هدف حمله گسترده توپخانه‌ای قرار داد.

حازم قاسم: حملات مقاومت بیانگر وحدت واقعی ملت فلسطین است

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که گردان‌های قسام به تلافی شهادت بیش از ۱۰ شهروند فلسطینی در کرانه باختری، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله موشکی قرار داد. این بیانگر وحدت حقیقی ملت فلسطین و پیوند مستقیم میدان مبارزه فلسطینیان است.

ازسرگیری بمباران مناطق مختلف غزه

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز حملات هوایی جدید خود را به نوارغزه از سرگرفتند و مناطق مختلف این منطقه را بمباران کردند. جنگنده‌های صهیونیست مسجد «قلیبو» در شمال نوارغزه را بمباران و با خاک یکسان کردند. خسارت‌هایی نیز به خانه‌های اطراف مسجد وارد آمده است. جنگنده‌های صهیونیست منطقه سلاطین در غرب بیت لاهیا را بمباران کردند.

حملات مقاومت به بئرالسبع ادامه دارد

حملات گسترده مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود که به دنبال حملات گسترده مذکور، آژیر خطر در شهرک «بئر السبع» به صدا درآمده است.

 جریان صدر تظاهرات مردم عراق علیه جنایات صهیونیست ها را خواستار شد

رهبر جریان صدر عراق در پیامی توئیتری از مردم عراق خواست تا روز شنبه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، در میدان التحریر بغداد تظاهرات کنند.

«مقتدی صدر» همچنین حمایت از مردم فلسطین را موضوعی مهم و ضروری عنوان کرد.

جنایت صهیونیست ها علیه یک خانواده فلسطینی در غزه

رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به خانه ای در نوار غزه، هفت تن از اعضای این خانواده از جمله ۶ کودک را به شهادت رساند.

خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد که هفت شهروند فلسطینی از جمله ۶ کودک در حمله بامداد شنبه به یک منزل مسکونی در اردوگاه الشاطی در غرب غزه شهید شدند.

بر اساس این گزارش همچنین دست کم ۲۰ فلسطینی دیگر هم مجروح شدند.

موشک باران اشدود در فلسطین اشغالی

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس از موشک باران «اشدود» در مرکز فلسطین اشغالی در راستای انتقام شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و پاسخ به حملات این رژیم به نوار غزه خبر داد.

منابع خبری همچنین گزارش دادند که آژیر خطر در شهرهای اشدود و بئر السبع به صدا درآمده است.

جنبش حماس شروط خود برای پذیرش آتش بس با دشمن صهیونیستی را برشمرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج، شروط مقاومت برای پذیرش آتش‌بس با دشمن صهیونیستی را اعلام کرد.

«خالد مشعل» در گفتگو با شبکه خبری «تی آر تی» گفت: از جمله خواسته های حماس برای قبول آتش بس، خروج صهیونیست ها از مسجد الاقصی و اجازه ورود آزادانه و حضور فلسطینی ها در آن، توقف اخراج فلسطینی ها از محله الشیخ جراح در قدس، آزادی بازداشت شدگان اخیر و توقف حمله به نوار غزه است.

وی همچنین افزود که حماس به اطلاع میانجیگران رسانده است که دشمن در وهله اول باید حملات و تجاوزات خود را متوقف نماید.

بایدن: به گفتگو با فلسطینی ها و اسرائیل برای آتش بس ادامه می دهیم

رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت عید فطر از ادامه گفتگوهای واشنگتن با فلسطینی ها و اسرائیلی ها برای برقراری آتش بس خبر داد.

«جو بایدن» در پیام خود نوشت: به گفتگو با فلسطینی ها و اسرائیلی ها و سایر گروه های منطقه ای برای برقراری آتش بس ادامه خواهیم داد.

این در حالی است که رسانه های خارجی پیش از این از ورود نماینده رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی با هدف آرام کردن اوضاع خبر دادند.

«هادی عمرو» نماینده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با هدف آرام کردن اوضاع در سرزمین های اشغالی با یک هواپیمای نظامی وارد تل آویو شد.

تیراندازی در مسجد شهر «اللد»

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی در مسجد شهر «اللد» در فلسطین اشغالی خبر داد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که در این تیراندازی دو نفر زخمی شدند و به نظر می‌رسد تیراندازی توسط یهودیان صورت گرفته است.

هدف قرار دادن پایگاه هوایی «حتسریم» توسط مقاومت

شبکه خبری المیادین گزارش داد که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پایگاه هوایی «حتسریم» در فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

ریاست جمهوری لبنان شهادت جوان لبنانی در تیراندازی نظامیان صهیونیست را محکوم کرد

ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای تیراندازی نظامیان صهیونیست به یک جوان لبنانی را که در تظاهرات علیه صهیونیست ها در مرزهای جنوبی لبنان شرکت کرده بود، محکوم کرد.

یک جوان لبنانی که در تظاهرات علیه صهیونیست‌ها در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شرکت کرده بود در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

این جوان لبنانی که «محمد طحان» نام داشت هنگام تظاهرات در مرز لبنان با فلسطین اشغالی توسط نظامیان صهیونیست مورد هدف قرار گرفت.

در همین راستا، ریاست جمهوری لبنان طی بیانیه ای اقدام نظامیان صهیونیست در تیراندازی به این جوان لبنانی در مرزهای جنوبی این کشور را محکوم کرد.

ریاست جمهوری لبنان افزود که وزارت خارجه این کشور به منظور اتخاذ گام‌های ضروری، تیراندازی به این جوان لبنانی را به اطلاع سازمان ملل رسانده است.

دور جدید حملات مقاومت فلسطین

منابع خبری از دور جدید حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین از نوار غزه به مناطقی در فلسطین اشغالی از جمله تل آویو خبر دادند.

شبکه خبری الجزیره جمعه شب گزارش داد که مقاومت فلسطین دور جدیدی از حملات موشکی را از نوار غزه به سمت مناطقی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

گروهان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهر تل آویو را با چند فروند راکت هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =