۴ پیام‌ اعتصاب سراسری فلسطین به جهان

معاون رئیس جنبش فتح در پایان اعتصاب سراسری فلسطینی‌ها، اعلام کرد، پیام اعتصاب کنندگان به اسرائیل این است که فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و پرچم مقاومت را زمین نمی‌گذارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه القدس العربی نوشت، محمود العالول، معاون رئیس فتح گفت،  ملت فلسطین بار دیگر ابتکارعمل را به دست گرفت و سیاست‌های رژیم صهیونیستی را ذلیل کرد.

وی افزود، پس از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تلاش برای نابودی هویت سرزمین قبل از هویت انسانی، در پیش گرفتن سیاست‌های تبعیض نژادی و ارتکاب انواع تفرفه و تشتت، امروز فلسطین پیام‌های متعددی دارد. اولین پیام برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است مبنی بر اینکه مردم فلسطین ذلت را نمی‌پذیرند و نژادپرستی و انزجار این رژیم نفرینی است که گریبانگیرش خواهد شد و در برابر ارزش‌های عدالت و آزادی فلسطین، این رژیم را خوار و خفیف خواهد کرد. 

العالول گفت، پیام دوم این اعتصاب سراسری برای حامیان آزادی و عدالت در جهان است مبنی بر اینکه ملت فلسطین همچنان پرچم حق و عدالت را در دست دارد و با وجود تمامی توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش که آخرین آن طرح معامله قرن آمریکا بود، پرچم بر زمین نمی‌افتد.

وی افزود، سومین پیام این روز برای امت عرب است و آن اینکه ملت فلسطین سپر و سر نیزه امت عرب در مقابله با دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند که تمامی آمال و منافع این امت را هدف می‌گیرد. 

العالول گفت، چهارمین پیام این روز برای جهان آزاد و متمدن است و آن اینکه زمانش رسیده که این رژیم اشغالگر بهای سیاست‌های اشغالگری، تبعیض نژادی و قتل و نابودی را بپردازد، سیاست‌هایی که برای موجودیت یافتن آنها را در پیش گرفته است.

پیش از این جنبش فتح و کمیته مسئول پیگیری امور ساکنان عرب در اراضی اشغالی در بیانیه‌ای خواهان اعتصاب سراسری در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، قدس، مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =