سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است

فرمانده کل سپاه گفت: بعد از خرابکاری در نطنز کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع مردم تهران در میدان امام حسین(ع ) در حمایت از مردم فلسطین، گفت: در ابتدای صحبت هایم درود و رحمت الهی را نثار می‌کنم به شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مقاومت فلسطین و علی الخصوص پرچم‌دار بزرگ مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به همه مردم مظلوم اما مقاوم و شجاع فلسطین.

وی ادامه داد: در ایران از میدان امام حسین از قلب ایران به شما مردم فلسطین اعلام میکنم قلب ما با شما است و همه ما امروز فلسطینی هستیم و دستهای ما برای پیروزی شما به آسمان بلند است.

سرلشکر سلامی افزود: آن زمان که موشک های قاسم را به قلب رژیم صهیونیستی می زنید ما با شما هستیم و این عهد جاودانه و دائمی است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: این حماسه، روز قدس را به ماه قدس تغییر می دهد. رژیم صهیونیستی فکر می کرد از مرز تهدیدات عبور کرده و آسیب ناپذیر شده و نتیجه فلسطین به فراموشی سپرده شده است و خیال می کرد می‌تواند فلسطین را پایگاه رژیم صهیونیست قرار دهد.

وی افزود: ۲ سالی بود که در کشورها دخالت کرده و برای صنعت هسته ای ما مشکل ایجاد می کردند و تصور می کردند سیستم امنیت ملی رژیم صهیونیستی آسیب نمی بیند اما ناگهان صحنه عوض شد؛ کشتی های آنها مورد حمله قرار گرفت که این ماجرا مربوط به ۳ ماه گذشته است.

سرلشکر سلامی: بعد از خرابکاری در نطنز، کارخانه موشک سازی آنها منهدم شد و پالایشگاه حیفا منفجر شد و بزرگترین مجموعه دفاعی به نام رافائل دچار آتش سوزی شد و امنیت رژیم صهیونیستی با شکستی بی پایان مواجه شده است.

کد خبر: 1096210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =