گنج زاده با عبور از پورشیب، المپیکی شد

روز نخست رقابت‌های کاراته قهرمانی اروپا، امروز (چهارشنبه-۲۹ اردیبهشت‌ماه) در کرواسی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روز نخست رقابت‌های کاراته قهرمانی اروپا، امروز (چهارشنبه-۲۹ اردیبهشت‌ماه) در کرواسی برگزار شد و اوگور آکتاش با صعود به دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم ضمن تثبیت صدرنشینی خود در رنکینگ این وزن، باعث المپیکی شدن سجاد گنج‌زاده شد.

آکتاش تا پیش از این مسابقات  با ۱۰۹۴۲.۵ امتیاز صدرنشین رنکینگ وزن ترکیب ۷۵+ کیلوگرم( ترکیب وزن‌های منفی و مثبت ۸۴) در صدر قرار داشت، اما با شروع مسابقات و کسر ۹۹۰ امتیاز قهرمانی اروپا دوره گذشته از مجموع امتیازاتش با ۹۹۵۲.۵ امتیاز پایین‌تر از پورشیب در رتبه دوم رنکینگ قرار گرفت.

کاراته‌کا ترکیه‌ای در رقابت‌های امروز با شکست نمایندگان لتونی، لیتوانی، اسلواکی و کرواسی به دیدار نهایی صعود و پیش از برگزاری دیدار فنیال مجدد ۷۵۰ امتیاز به مجموع امتیازاتش اضافه کرد تا با ۱۰۷۰۲.۵ امتیاز به صدر جدول رنکینگ صعود کند و باعث المپیکی شدن گنج‌زاده در رقابت تمام ایرانی با ذبیح‌الله پورشیب شود.

در رنکینگ حال حاضر وزن ۷۵+ کیلوگرم المپیک، پورشیب با ۱۰۲۱۵ امتیاز بالاتر از سجاد گنج‌زاده با ۹۱۸۷.۵ امتیاز قرار دارد، اما با توجه به اینکه گنج‌زاده در رنکینگ وزن ۸۴+ کیلوگرم صدرنشین است و پورشیب در رنکینگ وزن ۸۴- کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارد، سجاد المپیکی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =