روز حساس لیگ یک در تهران و انزلی

هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال ایران امروز با شش دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در حساس‌ترین دیدارهای امروز تیم‌های بادران و فجر سپاسی در شهرهای تهران و انزلی به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

بادران - نود ارومیه؛ بادران در فکر صدرنشینی

تیم فوتبال بادران تهران که این هفته‌ها بسیار خوب عمل کرده و توانسته اختلاف خود را با تیم صدرنشین مس کرمان کم کند در دیدار امروز فرصت این را دارد تا با برتری در برابر حریف، با یک بازی بیشتر نسبت به مس در صدر جدول لیگ یک جای بگیرد. در طرف مقابل نود ارومیه قرار دارد که وضعیت خوبی را در جدول رده بندی ندارد و می‌خواهد با برد در این بازی از انتهای جدول کنده شود.
وضعیت در جدول: بادران با ۴۱ امتیاز در رده دوم و نود ۲۳ امتیازی تیم هفدهم جدول است.

ملوان - فجرسپاسی؛ شیرازی‌ها به دنبال رسیدن به مس

فجری‌ها بعد از سه شکست پیاپی و فاصله گرفتن از صدر جدول، در دو دیدار اخیرشان پیروز شدند تا بار دیگر یکی از شانس های صعود به لیگ برتر لقب بگیرند. آنها اگر در این بازی پیروز شوند با یک بازی بیشتر هم امتیاز با مس کرمان خواهند شد. اما تیم میزبان این دیدار این روزها شرایط خوبی ندارد و در پنج بازی اخیر خود در لیگ یک موفق به پیروزی نشده است. ملوان که یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر بود با نتایجی که اخیراً گرفته است تا حدودی این شانس را از دست داده است.
وضعیت در جدول: فجر سپاسی با ۴۰ امتیاز در رده چهارم و ملوان ۳۳ امتیازی در رتبه یازدهم قرار دارد.

خیبر خرم آباد - گل ریحان البرز؛ خیبر در سودای رسیدن به مدعیان

خرم آبادی‌ها که روزهای خوشی را پشت سر می گذارند بنظر می‌رسد در دیدار امروز کار سختی را در برابر حریف انتهای جدولی نداشته باشند. شاگردان ویسی در صورت پیروزی در این دیدار به جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر اضافه خواهند شد. در طرف مقابل گل ریحان شرایط نامناسبی در جدول دارد و در صورت شکست در این بازی شانسش برای بقا در لیگ یک بسیار کم خواهد شد.
وضعیت در جدول: خیبر ۳۷ امتیازی در رده ششم و گل ریحان با ۱۸ امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد.

رایکا بابل - هوادار؛ هوادار به مس می‌رسد؟

تیم فوتبال هوادار تهران که فصل خوبی را پشت سر گذشته است در صورتی که بتواند این سه امتیاز حساس را دشت کند با تیم مس صدرنشین هم امتیاز خواهد شد و شانسش برای لیگ برتری شدن افزایش خواهد یافت. در مقابل آنها رایکا قرار دارد که دیگر شانسی برای صعود نخواهد داشت و به دنبال این است تا با پیروزی در این دیدار ماندن خود را در لیگ یک قطعی کند.
وضعیت در جدول: هوادار با ۴۰ امتیاز تیم پنجم و رایکا ۳۰ امتیازی در رده سیزدهم قرار گرفته است.

خوشه طلایی ساوه - استقلال ملاثانی؛ خوشه طلایی به دنبال تداوم روز های خوش

ساوه ای‌ها که تیم فصل اول فاجعه باری را پشت سر گذاشتند در نیم فصل دوم به طور کلی متحول شدند و با برد های پی در پی خود را به بالای جدول رسانده اند. خوشه طلایی اگر بتواند سه امتیاز را بدست بیاورد به جمع مدعیان صعود اضافه خواهد شد. اما استقلال ملاثانی که در اواسط جدول قرار دارد هم ماندگاری اش در لیگ قطعی به نظر می رسد و هم اینکه از شانسی برای صعود برخوردار نیست به همین خاطر با خیال آسوده تری در این بازی حاضر خواهد شد.
وضعیت در جدول: خوشه طلایی ۳۷ امتیازی در رتبه هفتم و استقلال ملاثانی با ۳۳ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

آرمان گهر سیرجان _ شهرداری آستارا؛ آستارایی‌ها به فکر طلسم شکنی

شهرداری آستارا که در نیم فصل اول به صدر جدول نیز رسیده بود این روزها حال و روز خوشی ندارد و در هشت دیدار اخیر خود طعم برد را نچشیده است. آنها می‌خواهند با برد در این بازی طلسم ناکامی خود را بشکنند چرا که اگر به این روند خود ادامه دهند چه بسا به لیگ دو هم سقوط خواهند کرد. تیم پرنوسان آرمان گهر نیز به دنبال این است که با کسب سه امتیاز این دیدار خیالش را از ماندن در لیگ یک تا حدودی راحت کند.
وضعیت در جدول: شهرداری آستارا با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم و آرمان گهر ۳۰ امتیازی در رتبه چهاردهم جدول مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =