مس به دنبال بازپس گیری صدر در جم

هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال ایران امروز با دو دیدار به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ از چارچوب مسابقات لیگ آزادگان امروز مس کرمان در مقابل پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان در برابر قشقایی شیراز قرار خواهند گرفت.


پارس جنوبی جم _ مس کرمان؛ عملیات بازپس گیری صدر در جم

کرمانی ها که هفته های طولانی صدرنشین مسابقات بودند با نتایج ضعیفی که در چهار دیدار اخیر خود گرفتند با یک بازی کمتر صدر جدول را به بادران تهران واگذار کرده اند. مسی ها که در چهار بازی اخیر دو تساوی و دو شکست را متحمل شده اند به دنبال این هستند تا با برتری در برابر پارس جنوبی جم باز دیگر به جایگاه خود در رده نخست مسابقات برگردند و شانسشان را برای صعود به لیگ برتر افزایش دهند. در مقابل آنها پارس جنوبی جم قرار دارد که فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشته است. جمی ها لیگ امسال را پر قدرت آغاز کردند و در هفته های نخست صدرنشین مسابقات بودند اما مشکلات مالی و حواشی اطراف این تیم باعث شد نتایج دلخواه را بدست نیاورند و از صدرجدول فاصله بگیرند. این بازی از ساعت 20:20 در شهر جم آغاز خواهد شد.
وضعیت در جدول: مس کرمان با 43 امتیاز در رده دوم و پارس جنوبی 36 امتیازی در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.


قشقایی شیراز _ استقلال خوزستان؛ آبی ها به دنبال نزدیکی به صدر

استقلال خوزستان که یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر محسوب می شود در صورت برد در دیدار امروز خود را به تیم های صدر جدول می چسباند. شاگردان خلیفه اصل در حالی که بهترین خط دفاع مسابقات را در اختیار دارند در خط حمله عملکرد مناسبی را نداشته اند و همین عامل باعث شده است که دستشان از صدر جدول کوتاه بماند. اما قشقایی وضعیت نابسامانی دارد و اگر میخواهد از انتهای جدول فاصله بگیرد نیاز به سه امتیاز دیدار حساس برابر استقلال خوزستان دارد. این دو تیم از ساعت 19:20 در شهر شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با 40 امتیاز در رده پنجم و قشقایی 27 امتیازی در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.


در دیگر دیدار های برگزار شده هفته بیست و ششم مسابقات لیگ آزادگان این نتایج بدست آمده است؛

رایکا بابل 0-1 هوادار
خیبر خرم آباد 5-0 گل ریحان البرز
ملوان 1-0 فجر سپاسی
آرمان گهر 2-0 شهرداری آستارا
بادران 1-0 نود ارومیه
استقلال ملاثانی 1-2 خوشه طلایی ساوه
چوکا تالش 0-2 شاهین بوشهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1097220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =