از بازی بزرگِ تهران تا جدال برای خروج از بحران 

هفته هفتم رقابت‌های لیگ آزادگان با ۸ بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته هفتم لیگ یک کشور در حالی پیگیری می‌شود که تحت تاثیر دو نکته مهم قرار دارد. اول اینکه قشقایی و شهرداری همدان همچنان ناباورانه مهمان ناخوانده صدر جدول هستند و هنوز هم روند رو به رشد آن‌ها ادامه دارد، نکته دوم اینکه رفت و آمدهای مربیان در همین شش هفته آغاز شده که اتفاقا نتایج هفته هفتم می تواند این برو بیاها را تکمیل کند.

ملوان-شهربابک: جدال صدرنشینان و ماجراجویان لیگ یک

انزلی‌چی‌ها که حالا صدر جدول را در اختیار دارند میزبان شهر بابکی هستند که به رتبه پنجم تکیه زده و اتفاقا ظاهرا با وحید رضایی همچنان دنبال ماجراجویی در این فصل هستند. ملوانی ها البته می خواهند از همین ابتدا خود را از باقی مدعیان جدا کننو و در زمین خود باج به هیچ تیمی ندهند. جدال زارع و رضایی که هر جزو مربیان جوان و موفق این فصل هستند، دیدنی خواهد بود.

شمس آذر قزوین-خیبر خرم‌آباد: جدالی برای فرار از بحران!

خیبر در حالی میهمان قزوینی‌ها است که هفته پرتلاطمی را گذرانده! از طرفی شمس آذری ها هم خطر بیخ گوش خود احساس می کنند بخصوص که ظاهرا قرعه هم به ضرر آنها شکل گرفته است. از طرفی باید دید ویسی که به جای عاشوری به خیبر پیوسته چه تغییراتی را در این تیم ایجاد خواهد کرد. این بازی احتمالا درگیر حواشی زیادی را خواهد داشت. چرا که خیبری ها نمی خواهند بیش از پیش با این هزینه ای که کرده اند از جدال صعود عقب بیفتند و قزوینی ها هم نمی خواهند همچنان انتهای جدول جا خوش کنند.

سایپای تهران-خوشه طلایی: جدال بزرگ هفته در تهران!

بدون تعارف سایپا با سعید اخباری هنوز نتوانسته شکل کامل از خود بگیرد و از طرفی تیغ انتقادات به سوی او نشانه رفته است. از آن طرف داوود مهابادی اتفاقا روند نسبی خوبی را بر اساس داشته‌ها و ابزارش در جدول داشته. اخباری می خواهد با برد بر خوشه طلایی مدعی، هم خودی نشان دهد و هم خط بطلانی به تمام حواشی بکشد، مهابادی اما حق خود و تیمش را بالاتر از این می‌داند با برد سایپا می خواهد شخصیت تیمی یک مدعی را داشته باشد.

آرمان گهر سیرجان-قشقایی شیراز

شاگردان شهبا که هفته پیش را با نتیجه سنگین بازی را به رایکا واگذار کرده بودند، حالا این هفته در خانه می‌خواهند تمام امتیازات بازی را برای خود کنند که اتفاقا آنها در زمین خودی بی رحم نشان داده اند.از طرفی قشقایی با رجب زاده همچنان می خواهد در بالای جدول باشد و نشان دهد که هم لیاقت بالا نشینی را دارد و هم  این موضوع اتفاقی نبوده است.

رایکای بابل-ویستا توربین: جدال همسایه‌ها برای دومین برد متوالی

دومین هفته متوالی مازنی ها میزبان هستند. آنها در خانه باختی نداشته اند و در این شش هفته اصول اولیه را روی گل نخوردن تیم خود قرار داده اند از طرفی بلالی و ویستا هم بعد از برد پرگل در مقابل ماشین سازی به دنبال امتیاز گیری و حتی برد در بابل هستند. باید دید در این هفته کدام تیم توان  شکست دیگری را دارد ضمن اینکه هر تیم برنده بیرون بیاید عملا خود را از دیگری در کمر جدول جدا کرده است.

ماشین سازی-استقلال خوزستان: اولین برد سبزها یا هت‌تریک آبی ها؟!

سبز قباهای تبریزی حالا با مساوی در مقابل مسی های کرمان شاید هم جرات بیشتر و هم اعتماد به نفس پیدا کرده اند تا احیانا در خانه به فکر بردن خوزستاتی ها باشند. از طرفی استقلال خوزستان می خواهد در بردن هت تریک کند و امتیاز این بازی را از دست ندهد، و به سمت بالای جدول سوق پیدا کند.

شهردار همدان-مس کرمان

حالا همدانی ها میزبان کرمانی هایی هستند که حرف و حدیث ظاهرا در مورد تیم و نواشی آن زیاد بوده. همدانی ها در سوم جدول جا خوش کرده اند و فعلا می خواهند این لذت را ادامه دهند و شگفتی ساز باشند اما مس کرمان نمی خوااد به هیچ عنوان این بازی را از دست بدهد چرا که به اندازه کافی فرصت ها را تا این هفته به باد داده، بخصوص که خبرهایی مبنی بر تغییراتی در این تیم به گوش می رسد.

استقلال ملاثانی-شهرداری آستارا: کار سخت آستارایی ها در اهواز

به هیچ عنوان شمالی ها کار راحتی را در اهواز ندارند. به رتبه ملاثانی نباید نگاه کرد چرا که آنها در اهواز سوابق کامبک زدن را هم دارند. آستارایی ها هم که هزینه زیادی برای این فصل کرده اند هنوز در قد و قواره مدعی ظاهر نشده اند و به دنبال پیروزی های بیشتریدر این سبک بازی ها هستند. جدال سخت شمال و جنوب به نظر می رسد در راه است‌.

شاهین بوشهر-پارس جم جنوبی: جمی‌ها از بحران در خواهند آمد؟

پارس جم که در ابتدای این فصل ضعیف نمایش داد و البته شاید یکی از دلایل آن را قرعه سخت ابتدای فصل را گفت حالا با شاهین بوشهری بازی دارد که بال پرواز ظاهرا این روزها ندارد. حالا هر دوتیم بدنبال سه امتیاز و شاید تا حدودی آرامش هستند و شاید با این برد سر و سامانی به شرایط تیم خود چه در حدول و چه از بعد روانی دهند.

امیرکریمی

کد خبر: 1119255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =