ناکامی در کسب سومین جام فصل

گواردیولا با قبول شکست در برابر چلسی دستش از کسب سومین جام فصل کوتاه ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ منچسترسیتی که در فصل گذشته قهرمانی لیگ جزیره و جام اتحادیه انگلیس را بدست آورده بود در فینال لیگ قهرمانان مغلوب چلسی شد و به مقام نایب قهرمانی رضایت داد.

ناکام در جام سوم

منچسترسیتی امسال توانست در لیگ جزیره با قرار گرفتن در رده نخست قهرمانی مسابقات را بدست بیاورد و در جام اتحادیه نیز با برتری یک بر صفر برابر تاتنهام قهرمان شود.‌ سیتیزن ها که به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده بودند بهترین فرصت را داشتند تا با شکست چلسی سومین جام فصل را به دست بیاورند که در این امر ناکام ماندند.

آرزویی که بر باد رفت

منچسترسیتی که در چند سال اخیر با هزینه های میلیاردی توانسته است خود را در بین بهترین تیم های اروپایی قرار دهد همچنان در کسب قهرمانی در چمپیونزلیگ موفق نبوده است. سیتیزن ها که در طی این سال ها قهرمانی های متعددی را بدست آورده اند در بهترین موقعیت برای کسب نخستین جام تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا قرار داشتند که در بدست آوردنش ناکام بودند.

حسرت ۱۰ ساله قهرمانی اروپا

پپ گواردیولا پس از اینکه در سال ۲۰۱۱ توانست به همراه بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند دیگر هرگز نتوانست به این مهم دست پیدا کند. گواردیولا در این ده سال، یک سال هدایت بارسلونا، ۳ سال هدایت بایرن مونیخ و ۵ سال هم هدایت منچسترسیتی را بر عهده داشته است که جام ها و افتخارات داخلی زیادی را به همراه آنها بدست آورده است اما در مسابقات اروپایی ناکام بوده است. او فرصت این را داشت تا با برتری در برابر چلسی قهرمانی مسابقات را بدست بیاورد اما گل هاورتز سبب شد چلسی با برتری یک بر صفر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و حسرت قهرمانی اروپا برای گواردیولا ده ساله شود.

افتخارات گواردیولا با منچسترسیتی

پپ به همراه سیتیزن ها سه بار قهرمانی در لیگ انگلیس را بدست آورده است. او همچنین یک قهرمانی در جام حذفی ، چهار قهرمانی در جام اتحادیه ، دو قهرمانی در سوپرجام انگستان و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =