با آرزوی موفقیت زیدان در تیم ملی فرانسه

بیانیه جنجالی زیدان علیه پرز حواشی زیادی را پیرامون باشگاه ایجاد کرده و خشم حامیان پرز را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،محمد معین ملکی؛ پس از اینکه زیدان در دومین حضور خود در مادرید موفق به تکرار عملکرد درخشان دوره اول خود نشد از سمت خود کناره گیری کرد. حالا زیدان با انتشار یک بیانیه مدعی شده که عدم اعتماد کافی سران رئال مادرید به او دلیل استعفایش بوده است و انتقادات را متوجه پرز مدیرعامل این باشگاه ساخته است. در این بین حامیان فلورنتینو پرز حسابی به انتقاد از زیدان و بیانیه اش پرداخته اند و معتقدند که پرز به اندازه کافی از زیدان حمایت کرده و زیزو با این بیانیه قصد فرار روبه جلو داشته است.

زیدان تیم را رها کرد و رفت

معترضین زیدان معتقدند که مسئولیت عملکرد ضعیف و فصل بدون جام رئال بر عهده زیدان است. زیدان در دوره دوم‌ حضورش در مادرید اشتباهات زیادی داشته و عملکرد خوبی نداشته است. آنها میگویند زیدان تکلیفش را با خودش نمیدانست. جوزپ خبرنگار حوزه رئال مادرید به شدت نسبت به نامه زیدان واکنش نشان داد و به انتقاد از او پرداخت. او معتقد است که زیدان بار دیگر بدون توجه به داشتن قرارداد رسمی تیم را رها کرده است. جوزپ در پایان گفت:《 در تیم ملی فرانسه موفق باشی البته اگر آنجا تورا خواستند》.

زیدان چه بیشتر از این میخواست؟

حامیان پرز معتقدند که پرز تا جای ممکن از زیدان حمایت کرده است و اشتباهات و عملکرد ضعیف زیدان باعث ناکامی کهکشانی ها در این فصل بوده است. آنها میگویند:《 زیدان اودگارد را از سوسیداد برگرداند و بعد او را مجددا قرض داد، یوویچ را خرید و به او بازی نداد. بازیکنان جوان استحقاق زیدان را نداشتند، نه حکیمی نه سبایوس و نه رگیلون. رئال مادرید در آستانه حذف در مرحله گروهی UCL قرار داشت، تیم ۵۰ مصدوم داشت و توسط آلکونیا از کوپادل ری حذف شد. رئال مادرید فصل را بدون جام به اتمام‌رساند و با این همه باز پرز از او حمایت کرد، دیگر چه بیشتر از این می‌خواست؟》

بیمارستان رئال مادرید

منتقدین زیدان اعتقاد دارند که به دلیل بدنسازی و تمرینات نامناسب زیدان و همچنین ضعف کادر پزشکی او کهکشانی ها این فصل رکورد مصدومیت را شکستند. رئالی ها در این فصل رکورد بیش از ۵۰ مصدومیت را به ثبت رساندند. کارواخال ۵ بار، هازارد ۴ بار، فدریکو والورده ۴ بار، راموس ۴ بار، اوریدوزولا ۳بار، لوکاس ۳ بار، مارسلو ۳ بار، کروس ۳ بار، میلیتائو ۲ بار، ناچو ۲ بار، ماریانو ۲ بار، مندی ۲ بار، بنزما ۲ بار، آسنسیو ۲ بار، واران ۲ بار، ایسکو ۱ بار و رودریگو ۱ بار در این فصل مصدوم شدند علاوه بر این مصدومیت ها راموس، واران، هازارد، ناچو، کاسمیرو، میلیتائو والورده و زیدان به کرونا مبتلا شدند تا آمار مصدومیت های فصل رئال از ۵۰ عبور کند.

زیدان به بیراهه رفت

حامیان فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید معتقدند که زیدان باید به جای انتشار بیانیه علیه پرز از او تشکر میکرد و بابت فرصت بیش از اندازه ای که پرز به او داد سپاسگزار باشد. آنها اعتقاد دارند که زیدان با انتشار بیانیه علیه مدیریت باشگاه به بیراهه رفته و بدون انتقاد از خودش فقط به سرزنش باشگاه پرداخته و مسئولیت عملکرد ضعیفش را با یک فرار رو به جلو به گردن باشگاه انداخته است.

به هر حال با تمام انتقاداتی که به زیدان وارد است او از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است و با بیانیه خود پرز را تحت فشار سنگینی قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =