پیروزی سوئیس، اکراین و ترکیه در شب توقف بلژیک

شب گذشته چند دیدار دوستانه در کشورهای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در مهم‌ترین دیدارها سوئیس موفق شد لیختن اشتاین را شکست دهد و بلژیک نیز در برابر یونان به تساوی رسید.

برد پر گل سوئیس

سوئیسی‌ها که خود را برای مسابقات یورو آماده می کنند در دیداری یک طرفه حریف خود را گل باران کردند و با نتیجه هفت بر صفر به برتری دست یافتند. گل های سوئیس در این دیدار را گاورانویچ سه بار، فاسناچ دو بار و فرناندز به ثمر رساندند دیگر گل سوئیس نیز توسط مدافع حریف به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

پیروزی خفیف اکراین

شاگردان شفچنکو برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات یورو شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف ایرلند شمالی رفتند که در پایان موفق شدند با تک گل زوبکوف این تیم را شکست دهند. در این دیدار اکراین پس از هفت بازی نبردن بالاخره موفق شد این طلسم را بشکند و پیروزی را بدست بیاورد.

برتری ترکیه در دیدار آسان

ترکیه نیز در آخرین دیدار خود قبل از مسابقات جام ملت‌های اروپا موفق شد در دیداری آسان مولداوی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. گل های این دیدار توسط چنگیز اوندر و ییلماز به ثمر رسید. در این دوره از مسابقات یورو ترکیه یکی از تیم‌هایی است که می تواند سورپرایز مسابقات باشد و به نتایج خوبی دست پیدا کند.

توقف بلژیک برابر یونان

بلژیک که در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم‌های جهان بوده در مسابقات یورو از شانس های بزرگ قهرمانی خواهد بود. بلژیک شب گذشته در دیداری که میزبان بود در برابر یونان با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار ابتدا هازارد بلژیک را از حریف پیش انداخت اما گل تزاولاس کار را به تساوی کشاند.

پیروزی پرگل ایرلند جنوبی

تیم‌های ایرلند جنوبی و آندورا که در مسابقات یورو حضور ندارند هم دیشب در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان ایرلندی ها با نتیجه چهار بر یک به برتری دست یافتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =