اخبار و حواشی جذاب از برد تاریخی ایران مقابل بحرین

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در یک بازی حساس مقابل بحرین قرار گرفت و پیروز این بازی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، زهرا نصیری؛ تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۱ امشب در منامه به مصاف بحرین رفت و در نهایت موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شد. دیداری به شدت حساس و حائز اهمیت برای شاگردان اسکوچیچ که برای هموارکردن شرایط صعود به جام جهانی چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه نداشتند و در نهایت نیز این امر محقق شد.

برای اطلاع از تمام اتفاقات و حواشی این بازی همراه ما باشید.

این خبر در حال بروزرسانی است..

صعود در جدول گروه C

تیم ملی با شکست دادن بحرین به رده دوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کرد.

 پایان طلسم نگران کننده بیرانوند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب به مصاف بحرین رفت که مثل بازی های رسمی این چند سال اخیر، علیرضا بیرانوند را درون دروازه خود داشت. شماره یک تیم ملی که طی سه بازی رسمی اخیر ملی دروازه خود را باز شده دیده بود، موفق شد در این دیدار حساس کلین شیت کرده و به این طلسم در بهترین زمان ممکن پایان دهد.

فرصت ایده آل سوخت!

در شرایطی که تیم ملی ایران می توانست در دقیقه ۱۰ مسابقه با بحرین به گل برسد و با خیال راحت کارش را ادامه بدهد، اما مهدی طارمی نتوانست دروازه حریف را باز کند.

پوشش زنده اتفاقات بازی

گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تمام اتفاقات مهم این بازی حساس را به صورت زنده پوشش داد. (برای مشاهده کلیک کنید)

واریز پاداش پیروزی مقابل هنگ‌کنگ/ وعده پاداش برای شکست بحرین

طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت پاداش تیم ملی فوتبال در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پاداش پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر هنگ گنگ به ملی پوشان پرداخت شد.

شب گذشته شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور یافت و به ملی‌پوشان وعده داد تا در صورت پیروزی مقابل بحرین، پاداش ویژه‌ای به آن‌ها پرداخت شود.

ترکیب ایران اعلام شد

دراگان اسکوچیچ برای بازی امشب، این بازیکنان را به میدان می فرستد:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی زاده مهدی طارمی و سردار آزمون .

شکست بحرین با تیم برانکو

در راه صعود به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، در آخرین بازی مرحله گروهی، این تیم ایران توانست با گل محمد نصرتی روی سانتر زیبای فریدون زندی، بحرین را شکست دهد و جشن صعود بگیرد؛ علی دایی کاپیتان ایران البته در قاب عکس جا نشده. و در ادامه تصویری ببینید از شادی خیابانی مردم پس از آن برد شیرین.

کار صعود دست خودمان است

هر چند باید نگاهی به دیگر گروه‌ها داشته باشیم، اما برای صعود بی‎دغدغه شاگردان دراگان اسکوچیچ باید هر چهار بازی خود پیروز شوند؛ گام اول با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ برداشته شد و حالا سه گام دیگر تا صعود به عنوان سرگروه باقیمانده است. مصاف دشوار مقابل بحرین میزبان، چالش جدی یوزهای ایرانی است که پیروزی در آن می‌تواند تیم ملی را به امتیاز ۱۲ برساند و امیدوارتر از همیشه شاگردان اسکوچیچ به صدرنشینی شوند. پیش از بازی ایران، عراق مقابل کامبوج به میدان می‌رود که احتمالا نتیجه آن مشخص است و شاگردان کاتانچ در صورت پیروزی یا تساوی ایران و بحرین، به صدر جدول گروه خواهند رفت.

برد یا تساوی فیلیپین به سود یوزهای ایرانی

در گروه A سوریه با ۱۸ امتیاز از ۶ مسابقه سرگروه است و با قاطعیت به دنبال پیروزی دیگر مقابل گوآم است تا صدرنشینی خود را مسجل کند و به عنوان یکی از هشت سرگروه به مرحله بعدی صعود کند؛ در این گروه چین با ۱۰ امتیاز دوم است و فیلیپین با ۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد، اگر فیلپینی‌ها امروز در مصاف مستقیم با چین موفق به کسب امتیاز از حریف خود شوند، این مسئله می‌تواند به سود ایران و دیگر تیم‌هایی باشد که امیدوارند به عنوان تیم برتر دوم به مرحله بعدی صعود کنند.

پیش بینی‌ها به سود ایران

اکثریت کاربران پیج رسمی ای اف سی اعتقاد دارند که تیم ملی ایران برنده بازی با بحرین خواهد بود.

گزارشگر بازی مشخص شد

محمدرضا احمدی به‌عنوان گزارشگر دیدار حساس امشب تیم‌های ایران و بحرین انتخاب شد.

داور خوش یمن چینی

فو مینگِ چینی به عنوان داور بازی امشب ایران و بحرین انتخاب شده و جالب است بدانید در دیدارهایی که این داور چینی برای فوتبال ایران قضاوت کرده، سه پیروزی و دو شکست برای کشورمان رقم خورده است.

کامیابی‌نیا مصدوم شد

کمال کامیابی نیا که جز نفرات دراگان اسکوچیچ برای حضور در انتخابی جام جهانی در بحرین بود، به دلیل مصدومیت و برای انجام مراحل درمان منامه را ترک خواهد کرد و به تهران بازخواهد گشت.

آمار به سود ایران

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون ۱۶ بازی با همتای بحرینی‌اش در رقابت‌های آسیایی و مقدماتی جام جهانی انجام داده که حاصلش ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۵ شکست بوده است.

بهترین تاکتیک برای مصاف با بحرین

در بازی امشب ایران می خواهد بدون توجه به حاشیه ها فوتبال خود را باز کند و اگر هم درگیری ایجاد شد وارد درگیری نشود و قضاوت داخل زمین را به داور بازی محول کند. این بهترین ایده و تاکتیک است و آنوقت است که تیم ملی به سبب فوتبال بهتری که به نسبت میزبان ارایه خواهد داد، می تواند یک برد شیرین و دلچسب را تجربه کند.

سردار به دنبال ارتقای رکورد

سردار آزمون سخت خود را آماده رویارویی با بحرین کرده است تا با گلزنی مقابل این حریف سرسخت، نام بحرین را هم در فهرست تیم‌های آسیایی که مقابل آن‌ها موفق به گلزنی شده اضافه کند.

آزمون تا پیش از مصاف با بحرین، در ۵۳ بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران توانسته ۳۴ گل به ثمر برساند و در فهرست برترین گلزنان تیم ملی فوتبال ایران، در جایگاه پنجم جدول قرار دارد؛ بالاتر از نام آزمون، نام علی دایی، کریم باقری، جواد نکونام و علی کریمی است

احتمال تغییر در خط دفاعی

دراگان اسکوچیچ برای تغییر در خط دفاعی تیم ملی دستش باز است؛ حضور بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی که هر دو لژیونر هستند و از اردوی تیم‌های باشگاهی‌شان به تیم ملی اضافه شدند، می‌تواند برای کادرفنی این فرصت را بدهد تا برای بازی امشب با اطمینان خاطر مدافعان تیم را انتخاب کند.

شادابی یوزها برای فتح بحرین

 آخرین تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۹ دیشب به وقت محلی در ورزشگاه النجمه منامه در حالی برگزار شد که بازیکنان تمرینات شاداب و پرنشاطی را زیر نظر کادرفنی انجام دادند؛ با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در آستانه تیم ملی بحرین است، بازیکنان یکدست و یکصدا آماده پیروزی مقابل بحرین هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =