شکوری: پرسپولیس مجبور به حضور در سوپرجام است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تابستانی و جدایی بازیکنان سرخپوش اظهار کرد: طبیعی است که بازیکنان ما از تیم‌های مختلف پیشنهادات زیادی داشته باشند، اما ما سعی می‌کنیم قدرت خود را جمع کرده و بازیکنان خود را حفظ کنیم. البته  از نهادهای مربوطه و ارگان تخصیص دهنده بودجه تقاضا می‌کنم که نگاه عادلانه  نسبت به تیم‌های پرطرفدار که فقط اسم دولتی دارند را داشته باشند.

شکوری درباره اینکه از دولت بعدی می‌خواهد ردیف بودجه برای سرخابی‌ها اختصاص بدهد، گفت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال هواداران پرشماری حتی در سطح آسیا  دارند، اما متاسفانه هیچ ردیف بودجه‌ای ندارند. به نظرم  به جز یکی، ۲ باشگاه که خصوصی هستند مابقی تیم‌ها به صورت غیر مستقیم از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. با وجود اینکه  ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال  از لحاظ  اجتماعی در جامعه تاثیرگذار هستند، اما ردیف بودجه ندارند. باشگاه پرسپولیس در ۴ جام مدعی قهرمانی است، اما  درآمدهای باشگاه کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد. همچنین بدهی‌هایی از گذشته داریم که باید مشکلات را حل کنیم.

سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه مهلت زیادی برای پرداخت بدهی کالدرون و دستیارانش ندارند، گفت: فکر می‌کنم در این ۸ ماهی که  سمیعی، صدری و سایر اعضای هیئت مدیره  در باشگاه حضور یافتند، ما با پرونده‌های متعددی رو به رو بودیم. بودجه امسال باشگاه پرسپولیس صرف پرداخت  بدهی برانکو و  بودیمیر  شد و اکنون   هم باید مطالبات مالی خواکین و کالدرون را  بپردازیم. درآمد ما که از طریق کارگزار تامین می‌شود کفاف پرداخت بدهی‌ها را نمی‌دهد. بازیکنان داخلی هم حق دارند و از باشگاه طلب دارند و شرایط سخت شده است.

کمک مالی هواداران به حدود  ۲ میلیارد و هفتصد میلیون رسیده است 

او درباره اینکه کمک مالی هواداران پرسپولیس به چه رقمی رسیده است، گفت: کمک مالی هواداران امروز به حدود ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان  رسیده و یک رکورد با ارزش برای ما محسوب می‌شود. هواداران به باشگاه کمک می‌کنند و برای ما ارزشمند است. ان شا الله به روزی برسیم که مشکلات مالی نداشته باشیم.  

کارگزار باشگاه پرسپولیس به ۹۵ درصد تعهدات مالی اش عمل کرده است 

شکوری درباره وضعیت کارگزار باشگاه پرسپولیس گفت:  قرارداد با کارگزار  برای یک فصل ورزشی بوده و  تا پایان لیگ برتر فوتبال با این کارگزار کار می‌کنیم. کارگزار باشگاه حدود ۹۵ درصد به تعهدات مالی خود عمل کرده است، اما این مبالغ صرف پرونده برانکو، بودیمیر، خواکین، اوساگونا و چندین پرونده دیگر شده است. در ارتباط با کارگزار یک کار گروهی با ریاست سمیعی مدیرعامل تشکیل شده است و نقاط ضعف و قوت این قرارداد را بررسی می‌کند و منافع باشگاه را در نظر خواهیم گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هنوز به زمان برگزاری سوپر جام اعتراض دارید، گفت: واقعیت این است که ۷ بازیکن در تیم ملی فوتبال داریم و اکثر بازیکنان ما در ترکیب اصلی تیم ملی جای دارند و بازی می‌کنند. به نظرم امکانش بود که زمان بازی سوپرجام یکی، ۲ روز   با توجه به تقویم فشرده مسابقات به تعویق بیفتد. متاسفانه  وحید امیری و کمال کامیابی نیا بازیکنان ملی پوش ما مصدوم شدند و  سرلک بازیکن دیگر ما به تیم ملی فراخوانده شد.

توقع داشتیم تا در برگزاری بازی ها عدالت رعایت شود 

او افزود: توقع داشتیم که یک مقدار در برگزاری بازی‌ها عدالت رعایت شود و بازی سوپر جام با یکی، ۲ روز تاخیر برگزار شود، اما سازمان لیگ این برنامه ریزی را انجام داده است. با توجه به اینکه سازمان لیگ محدودیت‌هایی دارد و باید در یک زمان مشخص بازی‌های لیگ برتر را به پایان برساند به همین علت ما از برگزاری سوپر جام در زمان مقرر  تمکین کردیم. به هر حال طبق درخواست ۲ باشگاه پرسپولیس و تراکتور قرعه کشی برای تعیین محل بازی سوپر جام برگزار شد و این مسابقه در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

شکوری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس دیگر اعتراضی به زمان بازی سوپر جام ندارد، گفت: ما مشکلی هم  داشته باشیم در نهایت نمی‌توانیم کاری صورت بدهیم و مجبور هستیم که در سوپر جام بازی  کنیم. ما باید برای بازی سوپرجام تمرکز کنیم و امیدواریم که بازیکنان ملی پوش  ما به سلامت برگردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =