افشاریان: ادامه همکاری با اسکوچیچ محتمل است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: هفت برد برای دراگان اسکوچیچ به دست آمد؛ وی خواسته ما را برآورده کرد؛ هر گونه اتفاق خاص در جلسه ریاست فدراسیون فوتبال و هیات رییسه به صورت کارشناسی رخ خواهد داد اما به نظر می‌رسد که با وی ادامه همکاری دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، خداداد افشاریان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: ما با پیش‌زمینه دور رفت، امتیازهای برباد رفته، بدهی‌های زیاد، مارک ویلموتس و روحیه خراب به جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم. این اتفاق با اجبار ای‌اف‌سی رخ داد. همه ارکان فدراسیون فوتبال یک‌دل شدیم که صفر تا ۱۰۰ را برای تیم ملی بگذاریم و خدا را شکر اتفاقات خوش‌رنگ برای تیم ملی رخ داد. بچه‌ها و مربیان همت کردند. همه عوامل درگیر بودند. شادابی به تیم ملی برگشت و مطمئن باشید ما با قدرت به جام جهانی می‌رسیم.

وی درباره قضاوت تانتاشف در بازی ایران و عراق خاطرنشان کرد: داوران ازبکستانی پشت سر ایرماتوف جمع هستند. این داور هم خوب قضاوت کرد اما می‌توانست یک یا دو اخطار به ما ندهد و به تیم حریف بدهد ولی در مجموع قضاوت خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره آینده دراگان اسکوچیچ گفت: هفت برد برای دراگان اسکوچیچ به دست آمد. چیزی که می‌خواستیم را وی انجام داد. اگر اتفاق خاصی بخواهد رخ بدهد باید در جلسه ریاست فدراسیون فوتبال و هیات رییسه به صورت کارشناسی اتفاق بیافتد. به نظر می‌رسد که با وی ادامه همکاری دهیم.

وی درباره تازه‌ترین اخبار از پرونده مارک ویلموتس گفت: پرونده مارک ویلموتس کهنه شده است. این پرونده باز است و منتظر رای دادگاه عالی ورزش (CAS) هستیم.

افشاریان در ادامه بیان داشت: ما تا الان درگیر تیم ملی بودیم. سه ماه از چهار ماه حضور عزیزی خادم، تمرکز روی تیم ملی بود. همه از بابت صعود خوشحالیم. من نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. اگر در ادامه کار اتفاقی رخ بدهد ما احساس را درگیر نمی‌کنیم و کارشناسانه پیش می‌رویم.

وی در پایان درباره چینش داوران در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک اذعان داشت: اشراف دارید که ۱۱ داور و کمک داور بین‌المللی ما در ایران نیستند و هفته بعد آنها را نداریم. ولی ما سعی می‌کنیم چون لیگ یک حساسیت دارد داوران باتجربه را اعزام کنیم. خدا را شکر فاصله چند روزه بین بازی‌های لیگ یک و لیگ برتر است اما واقعا شرایط سختی است. در نهایت باید بگویم که مشکل خاصی در رابطه با ارنج داوران نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =