اوکراین - مقدونیه شمالی؛ جدال بازنده های دور نخست

دیدار های گروه C مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم های ملی اوکراین و مقدونیه شمالی از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین در نشست خبری قبل از بازی گفت: مقدونیه شمالی حریفی شایسته احترام است. آن ها تیمی با شخصیت هستند که رهبران فوق العاده ای دارند و با سیستم خود کاملا هماهنگ شده اند. تقریبا در تمامی مواقع ۲-۳-۵ بازی می کنند و ضد حمله زدن را دوست دارند. جنگجویان خوبی هم هستند. بنابراین در این بازی انتظار نداریم حریف چیزی را به ما هدیه بدهد.

اوکراین، ادامه نمایش دلنشین

نمایش درخشان شاگردان شفچنکو در آمستردام و کامبک نافرجام آنها برابر هلند میزبان، فوتبال دوستان اوکراینی را سر ذوق آورده است. اوکراینی ها اگر بتوانند در دو دیدار آینده خود عملکرد بازی اول را تکرار کنند می توانند برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنند. دیدار برابر مقدونیه فرصت بسیار خوبی است که پس از ۹ سال بتوانند دوباره پیروزی در یورو را تجربه کند.

مقدونیه؛ در انتظار اولین امتیاز

مقدونی ها در دیدار نخست مطابق انتظار ظاهر شدند و نمایش آنها و شکست شان برای همه قابل انتظار بود. آنها می‌خواهند در دیدار امروزشان اولین امتیاز تاریخ شان در جام ملت های اروپا را بدست بیاورند. این بازی می تواند آخرین فرصت آنها برای کسب امتیاز باشد چرا که در دیدار آخر برابر هلند از شانس بسیار کمی برای موفقیت برخوردارند.

به زبان آمار

* اوکراین و مقدونیه تا کنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که ۲ برد سهم اوکراین و یک برد هم سهم مقدونیه بوده است. یک دیدار آنها هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

* آخرین جدال دو تیم در سال ۲۰۱۵ برگزار شد که  اوکراین با ۲ گل از سد مقدونیه گذشت.

* هر دو تیم به دنبال اولین صعودشان از مرحله گروهی هستند.

* گوران پاندف با گلزنی در دیدار نخست، به عنوان دومین گلزن مسن تاریخ یورو شناخته شد.

نتیجه دیدار اول

اوکراین با نتیجه ۳ بر ۲ از هلند شکست خورد و مقدونیه نیز با نتیجه ۳ بر ۱ به اتریش باخت.

وضعیت در جدول

در جدول این گروه اتریش و هلند با سه امتیاز تیم های اول و دوم هستند. پس از آنها اوکراین و مقدونیه بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ملی بخارست رومانی با قضاوت فرناندو راپالینی آرژانتینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =