هلند - اتریش؛ نبرد صدرنشینی

در سومین دیدار امشب شاگردان فرانک دی بوئر و فرانکو فودا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم های ملی هلند و اتریش در دیداری حساس از ساعت ۲۳:۳۰ با هم دیدار می کنند.

در همین رابطه فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی هلند در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: اتریش می تواند با سیستم های مختلفی بازی کند. آن ها همیشه ۳-۳-۴ بازی می کنند اما مقابل حریفانی که با همین سیستم بازی می کنند، آن ها با سیستم سه دفاعه به میدان می روند. آن ها تیم خوبی هستند. ماتیاس ده لیخت مقابل اتریش فیکس خواهد بود. فکر می کنم که ما به اندازه کافی در بازی با توپ راحت هستیم تا بتوانیم همان عملکردی که مقابل اوکراین داشتیم را مقابل اتریش نیز داشته باشیم.

هلند؛ فرصت اثبات دی بوئر

هلندی ها با اینکه در دیدار اولشان به پیروزی رسیدند اما نمایش متزلزل این تیم سبب شد تا انتقاد ها از دی بوئر بیشتر از قبل شود. فرانک دی بوئر که از زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی هلند انتخاب شده هرگز نتوانسته اعتماد فوتبال دوستان این کشور را جلب کند امشب این فرصت را دارد که با یک نمایش دلچسب و کسب پیروزی، توانایی های خود را به اثبات برساند. هلند اگر در بازی امشب به برتری برسد صعود خود به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد.

اتریش؛ در پی خلق شگفتی

اتریشی ها که در دیدار اولشان در یک  بازی آسان به برتری دست یافتند حالا باید در جدالی سخت و سرنوشت ساز به مصاف تیم میزبان بروند. اتریش اگر بتواند دست به کار بزرگی بزند و هلند میزبان را شکست دهد برای اولین بار در تاریخ صعود خود را به مرحله بعد جشن خواهد گرفت.

به زبان آمار

* تیم های هلند و اتریش تا کنون ۱۹ مرتبه در تاریخ به مصاف هم رفته اند که هلند ۹ مرتبه برنده شده، ۶ بازی را باخته و ۴ مرتبه هم جدال دو تیم مساوی شده است.

* آخرین دیدار دو تیم در سال ۲۰۱۶ برگزار شد که اتریش در دیداری دوستانه با ۲ گل از هلند شکست خورد.

* از آخرین باخت هلند به اتریش ۳۱ سال می‌گذرد.

* اتریش مقابل مقدونیه‌شمالی اولین بردش در تاریخ یورو را به‌دست آورد.

نتیجه بازی اول

هلند با نتیجه ۳ بر ۲ اوکراین را شکست داد و اتریش نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد مقدونیه گذشت.

وضعیت در جدول

در جدول این گروه اتریش و هلند با سه امتیاز تیم های اول و دوم هستند. پس از آنها اوکراین و مقدونیه بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه یوهان‌کرویف شهر آمستردام هلند با قضاوت اورل گرینفلد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =