کرواسی _ جمهوری چک؛ چک شگفتی ساز می شود؟

مسابقات گروه D یورو 2020 نیز امشب پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم های ملی کرواسی و جمهوری چک امشب از ساعت 20:30 با هم دیدار خواهند کرد.

در همین رابطه یاروسلاف شیلهاوی در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما خواستار صعود از این گروه هستیم. شاید یک امتیاز از دو بازی باقی مانده کافی باشد ولی ما نمی خواهیم برای تساوی بازی کنیم. کرواسی بازیکنان با کیفیتی دارد که برای باشگاه های بزرگ بازی می کنند و توانستند در جام جهانی نایب قهرمان شوند. اگر دنبال موفقیت هستیم، باید یک نمایش عالی دیگر، چه بسا با تلاش بیشتر ارائه کنیم. این تنها راه برنده شدن است.

جمهوری چک؛ به دنبال صعود

بازی اول برای چک بسیار خوب پیش رفت و آنها با نمایشی فراتر از انتظار موفق شدند سه امتیاز بازی را بدست بیاورند. نتایج ضعیف چکی ها قبل از آغاز مسابقات یورو سبب شده بود که هواداران فوتبال این کشور امید زیادی برای موفقیت تیمشان قائل نباشند اما آنها در دیدار نخست نشان دادند که هرگز تیم دست و پا بسته ای نیستند. چک اگر بتواند در بازی امشب به برتری برسد جشن صعود را برپا خواهد کرد.

کرواسی؛ نبرد سرنوشت ساز

کروات ها که در دیدار نخست در برابر انگلیس شکست خوردند اگر میخواهند شانس صعود را زنده نگه دارند راهی جز کسب سه امتیاز در این بازی ندارند. کرواسی که در این دوره با تغییر نسلی که داشته صلابت گذشته را ندارد امشب برابر تیمی به میدان می رود که هرگز موفق نشده آنها را شکست دهد.

به زبان آمار

_تیم های کرواسی و جمهوری چک تا کنون ۳ بار به مصاف هم رفته اند که چکی ها ۱ برد را کسب کرده اند. ۲ دیدار دیگر دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

_آخرین جدال دو تیم در سال ۲۰۱۶ در دوره قبلی یورو برگزار شد که با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

_کرواسی در ۵ دوره حضورش در جام ملت ها ۳ مرتبه از مرحله گروهی صعود کرده است.

نتیجه بازی اول

جمهوری چک موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر اسکاتلند را شکست دهد و کرواسی نیز با یک گل مغلوب انگلیس شد.

وضعیت در جدول

در جدول این گروه جمهوری چک و انگلیس با سه امتیاز تیم های اول و دوم هستند. پس از آنها کرواسی و اسکاتلند بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار گرفته اند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت 20:30 در ورزشگاه همپدن‌ پارک شهر گلاسکو اسکاتلند با قضاوت کارلوس دل سرو اسپانیایی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1099891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =