اسپانیا - لهستان؛ ماتادورها به دنبال نخستین برد

آخرین دیدار دور دوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی اسپانیا و لهستان امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

پائولو سوسا سرمربی پرتغالی لهستان در نشست خبری بازی امشب گفت: اسپانیا تیمی است که دوست دارد تمام دقایق توپ را در اختیار داشته باشد ولی ما هم ایده های خودمان را داریم. معتقدم لواندوفسکی علی رغم انتقاداتی که از او شد، برابر اسلواکی به اندازه کافی فداکاری کرد و هر چه در توان داشت را در زمین گذاشت.

همچنین لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار کرد: آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و ۱۰ بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند.

اسپانیا؛ اولین سه امتیاز

هو شدن برخی از بازیکنان اسپانیا به خصوص آلوارو موراتا و دفاع محکم سوئد سبب شد اسپانیایی ها دو امتیاز حساس را در دور اول مسابقات از دست بدهند. دیدار امشب برای شاگردان لوئیز انریکه بسیار تعیین کننده و مهم خواهد بود آنها میخواهند با برتری در برابر لهستان به نخستین بردشان در این دوره دست پیدا کنند و بار دیگر خودشان را به عنوان مدعی قهرمانی مسابقات معرفی کنند.

لهستان؛ فرصت بازگشت به بازی ها

شکست تیم ملی لهستان و عملکرد ضعیف رابرت لواندوفسکی باعث شد انتقاد ها از این تیم از همان بازی نخست آغاز شود. لهستانی ها اگر میخواهند در مسابقات باقی بمانند و شانس صعود از گروهشان را داشته باشند در بازی امشب باید دست پر از زمین خارج شوند.

به زبان آمار

* تا کنون اسپانیا و لهستان ۱۰ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ماتادورها برنده ۸ بازی بوده‌اند و فقط یک شکست مقابل عقاب‌ها داشته‌اند. یک بازی مساوی شده است.

* آخرین جدال این دو تیم در سال ۲۰۱۰ برگزار شد و اسپانیا موفق شد در دیداری دوستانه با ۶ گل لهستان را شکست دهد.

* اسپانیا در ۹ بازی آخرش بازنده نبوده است.

* لهستان ۴ بازی متوالی است که برنده نشده است.

نتیجه بازی اول

اسپانیا در برابر سوئد با نتیجه صفر صفر متوقف شد و لهستان ۲ بر ۱ مغلوب اسلواکی شد.

وضعیت جدول

سوئد با دو بازی و ۴ امتیاز صدرنشین است. پس از آنها اسلواکی از دو بازی ۳ امتیاز را به دست آورده و تیم دوم است. اسپانیای یک امتیازی سوم و لهستان بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفته است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه لاکارتوخای شهر سویا اسپانیا با قضاوت دنیله اورساتو ایتالیایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =