انگلیس - جمهوری چک؛ فرصت صدرنشینی

مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب نیز پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم های ملی انگلیس و جمهوری چک امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه گرت ساوتگیت در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما با یک تیم کاملا متفاوت و بسیار خوب بازی می کنیم که من احترام زیادی برایش قائل هستم. سرمربی آن ها فوق العاده کار کرده است و آن ها حریفی بسیار خطرناک هستند. تنها نکته مناسب همانی است که قبلا در همین هفته بیان کردم: اهمیت هری برای تیم ما. او برای مدت ها بهترین بازیکن، موثرترین و مهم ترین بازیکن ما بوده است این طبیعت یک بازیکن بزرگ است.

انگلیس؛ پیروزی تنها راه رسیدن به صدر

سه شیر ها با اینکه از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز را کسب کرده اند اما نحوه بازی این تیم بخصوص عملکرد خط حمله آنها مورد انتقاد هواداران فوتبال در انگلیس قرار گرفته است. کسب یک تساوی در این دیدار نیز برای صعود انگلیسی ها به مرحله بعد کافی است اما آنها برای صدرنشینی راهی جز پیروزی نخواهند داشت. انگلیسی های میزبان در این دیدار بن چیلول و میسون مانت را به دلیل مشکوک بودن به کرونا در اختیار ندارند و بدون آنها به مصاف حریف سرسخت خود خواهند رفت.

جمهوری چک؛ تیم شگفتی ساز

شاید تا پیش از آغاز مسابقات کسی فکرش را نمی کرد که جمهوری چک بتوانند تا این جای کار بالاتر از انگلیس و کرواسی صدرنشین گروهش باشد اما آنها نشان داده اند که برای موفقیت در این جام و تکرار خاطرات خوش یورو ۹۶ انگیزه بسیار بالایی دارند. چکی ها برای صعود و صدرنشینی تنها به یک مساوی از دیدار امشب شان نیاز دارند اتفاقی که اگر رخ دهد شگفتی سازی آنها تکمیل خواهد شد.

به زبان آمار

* این دو تیم تا کنون ۴ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ۱ برد برای چک و ۲ برد برای انگلیس ثبت شده و ۱ بازی هم مساوی شده است.

* آخرین جدال دو تیم سال ۲۰۱۹ برگزار شد که جمهوری چک با نتیجه ۲ بر ۱ انگلیس را شکست داد.

* آخرین مرتبه‌ای که انگلیس در مرحله گروهی یورو از دور رقابت‌ها کنار رفت به ۲۱ سال پیش در یورو ۲۰۰۰ برمی‌گردد.

* انگلیسی ها تا پایان هفته دوم در کنار ایتالیا و سوئد تنها تیم‌هایی هستند که هنوز گل نخورده‌اند.

نتیجه بازی قبل

انگلیس با نتیجه بدون گل در برابر اسکاتلند متوقف شد و کرواسی و جمهوری چک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

وضعیت در جدول

در جدول این گروه جمهوری چک و انگلیس با ۴ امتیاز تیم های اول و دوم هستند. کرواسی و اسکاتلند نیز با ۱ امیتاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با قضاوت آرتور دیاز پرتغالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =