علی‌نژاد: تا اواسط مردادماه رای پرونده ویلموتس صادر می‌شود

معاون وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان، اظهار داشت: امروز مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد. عملکرد این فدراسیون در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت. شعبانی بهار (رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان) برنامه‌های این فدراسیون برای سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد. ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ از فدراسیون تیراندازی با کمان انتظار کسب مدال طلا داریم.

او افزود: میلاد وزیری نماینده ایران در المپیک توکیو است که امیدوار هستیم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشد.

معاون وزیر ورزش در خصوص عملکرد اسکوچیچ و شایعات تغییر این مربی، گفت: اسکوچیچ عملکرد خوبی داشته است. زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد خیلی از افراد به این انتخاب انتقاد کردند. اکثر کارشناسان اعتقاد داشتند تیم ملی با اسکوچیچ به جایی نمی‌رسد، اما تصمیم مسئولان وقت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خوب بود. در حال حاضر فدراسیون فوتبال مسئولان جدیدی دارد که تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد. تا این لحظه فدراسیون فوتبال در خصوص تغییر سرمربی هیچ صحبتی با وزارت ورزش انجام نداده است.

او ادامه داد: وزارت ورزش هیچ دخالتی در انتخاب ویلموتس نداشت. ما زمانی که فدراسیون با ثبات است و مسئول دارد، هیچ دخالتی در تصمیمات آن نخواهیم کرد. اینکه مربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی با فدراسیون است.  

علی نژاد درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس، عنوان کرد: دادگاه عالی ورزش چهارشنبه و پنجشنبه‌ای که گذشت جلسه‌ای به صورت آنلاین برگزار کرد. وکلای طرفین صحبت‌های خود را مطرح کردند. هر ۳ داور خیلی منصفانه برخورد کردند و فکر می‌کنم تا اواسط مردادماه این رای صادر شود.  

او اضافه کرد: نتایج ضعیفی که ویلموتس در تیم ملی گرفت پاک شد. در زمین فوتبال تبعات این انتخاب از بین رفت، اما در بخش حقوقی همچنان باید منتظر بمانیم، زیرا مشخص نیست دادگاه عالی ورزش چه حکمی صادر می‌کند.

معاون وزارت ورزش در خصوص دوپینگی شدن ورزشکاران کاراته و تکواندوی ایران، گفت: فردی که در تکواندو با مثبت شدن تست دوپینگ مواجه شد ربطی به المپیک نداشت. در کاراته یکی از قهرمانان با اخلاق کشورمان با این موضوع مواجه شده است. این فرد داروی یکی از پزشکان را مصرف کرده اما این موضوع را با پزشک تیم ملی هماهنگ نکرده بود. فدراسیون کاراته اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا حقوق این ورزشکار ضایع نشود. از دست دادن هر سهمیه‌ای که ما شانس مدال آوری در آن داریم، اتفاق ناگواری است.

او ادامه داد: دوره فدراسیون اسکیت یازدهم تیر ماه تمام می‌شود. دوره فدراسیون‌های ژیمناستیک و تیراندازی هم به ترتیب روزهای نوزدهم و بیستم تیر ماه به پایان می‌رسند. تا این لحظه تایید صلاحیت‌ها مشخص نشده و طبیعتا امکان برگزاری مجمع وجود ندارد. در خصوص اینکه چه افرادی سرپرست می‌شوند، هنوز تصمیم گیری نشده است.

علی نژاد  در واکنش به این جمله که امیدوار هستیم تا بعد از مختومه شدن پرونده ویلموتس محکم روی میز بکوبید، گفت: من اهل روی میز کوبیدن نیستم!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 1100851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =