رای پرونده ویلموتس در تیر صادر می‌شود

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید فوتبال ورزش پر طرفداری است که هم عرضه دارد و هم تقاضا، در تلاش هستیم تا این مسئله به رسمیت شناخته شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعد از بازی سایپا و پدیده اظهار کرد: به من اطلاع دادند که قرارداد اسکوچیچ تمام نشده است و بندی در قرارداد وجود دارد که این قرارداد می‌تواند تداوم پیدا کند یا نکند. به این جمع بندی رسیدیم که ایشان باشند البته نهایی شدن این موضوع در جلسه هیات رییسه و بعد از گرفتن گزارش‌های فنی مشخص می‌شود. البته نهایی شده است چون او قرارداد دارد و توافق هم اتفاق افتاده است اما در هیات رییسه درباره رقم قرارداد یا تغییرات بحث می کنیم. نکته دیگر این است که بحث رفتن یا ماندن اسکوچیچ موضوعیتی نداشت و رسانه‌ها طرح مسئله کردند، البته در قرارداد او بندی وجود داشت که قرارداد تداوم پیدا نکند.  

او درباره نظر هیات رییسه فدراسیون درباره اسکوچیچ اظهار کرد: من نظر خودم را می‌دهم چون جلسه هیات رییسه تشکیل نشده است که بگوییم چه تصمیمی گرفته شده است. نظر من این است که تیم فنی فدراسیون در این باره جمع بندی کنند و بعد بر اساس آن به نتیجه برسیم.

اصولی درباره امور مالی فدراسیون گفت: در بحث کمیته بازاریابی و تلوزیون که به من سپرده شده است ما داریم تعاریف جدیدی را در این حوزه ایجاد می‌کنیم و در بحث حقوق فدراسیون و فوتبال یک تفکر و نگاهی را باید مطرح کنیم که در بخش‌های مختلف وقتی محتوایی تولید می‌شود، مثلا در حوزه فیلم و سریال، در نهایت فیلمی در تلوزیون یا سینما پخش می‌شود در فوتبال هم محصول نهایی ۹۰ دقیقه بازی است که این محصول عرضه می‌شود و تقاضا دارد اگر ما این عرضه و تقاضا را به رسمیت نشناسیم این می‌شود که با یک جامعه پر طرفدار مواجه می‌شویم که مجبور است از منابع دولتی استفاده کند. داریم این مطالبه را پیگیری می‌کنیم تا این حق به رسمیت شناخته شود. داریم تلاش می‌کنیم تا دو باشگاه پایتخت مستقل باشند و درآمد داشته باشند. فوتبال ملی هم همین شرایط را دارد. در حال گفت‌وگو و رایزنی هستیم همینطور یک برنامه‌ای در حال شکل گیری است که نقشه راه ما شود. در این مدت روی این مسائل کار کرده‌ایم. در مورد پرونده ویلموتس منتظر رای پرونده هستیم. طبق اطلاعی که من دارم در همین تیر رای صادر می شود. باید با هیات رییسه این مسئله را به طور مفصل بررسی کنیم. دستگاه‌های نظارتی هم پیگیری‌هایی کرده‌اند. سازمان بازرسی هم گفته پرونده به دادگاه ارجاع شده است.

او درباره زمان جلسه بعدی هیات رییسه گفت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، قرار شد که هفته بعد اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام

کد خبر: 1101406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =