ایتالیا - اتریش؛ آتزوری به دنبال ادامه اقتدار

دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم های ملی ایتالیا و اتریش امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. در همین رابطه روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی در ومبلی باید مایه خوشحالی باشد بازیکنانی داریم که در این استادیوم زیبا بازی نکرده اند. خوش شانس هستیم که یازده بازیکن عالی به علاوه نیمکت نشینانی بسیار خوب داریم. برابر اتریش باید عالی بازی کنیم. آن ها تیمی باکیفیت هستند، فوتبالی تهاجمی بازی می کنند. ما به نمایشی فوق العاده مقابل آن ها نیاز داریم.

در ادامه نیز فرانکو فودا سرمربی تیم ملی اتریش گفت: ما در این جدال از شانس کمتری برخوردار هستیم چرا که ایتالیا هم در برابر ما و هم به طور کلی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ شانس اول است. با این حال ما هم می خواهیم حرف خود را بزنیم. هر چیزی در فوتبال، به خصوص در یک بازی تک‌حذفی مانند این مسابقه، ممکن است. اتریش تیمی مستحکم، تهاجمی و دارای استعدادهای فردی عالی است.

ایتالیا در پی چهارمین برد

آتزوری که یکی از شانس های اصلی قهرمانی در این دوره است، در سه دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی، آمار صددرصد پیروزی را برای خود ثبت کرد. آنها در بازی چهارم خود در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف اتریشی بروند که آنها نیز در مرحله گروهی نتایج خوبی بدست آورده بودند. عملکرد عالی خط دفاع و حمله ایتالیا سبب شده است که آنها تا بدین جای کار جزو بهترین تیم های جام باشند. حال باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان روبرتو مانچینی در دیدار امشب نیز می توانند اقتدار مرحله گروهی را داشته باشند یا خیر؟

عملکرد ایتالیا در مرحله گروهی

ایتالیایی ها در مرحله گروهی موفق شدند در هر سه دیدارشان برابر ولز، ترکیه و سوئیس به برتری دست یابند. آتزوری در این دیدارها هیچ گلی را دریافت نکرد و ۷ بار توفیق باز کردن دروازه حریفان را به دست آورد.

اتریش در فکر شگفتی

اتریشی ها امسال برای اولین بار موفق به صعود از مرحله گروهی مسابقات جام ملت های اروپا شده اند و هرگز نمی خواهند که این ماجراجویی جذاب در این مرحله برای شان به پایان برسد به همین دلیل با تمام قوا و با انگیزه بالا در برابر ایتالیای قدرتمند ظاهر خواهند شد تا بتوانند با برتری برابر این تیم شگفتی ساز جام لقب بگیرند.

عملکرد اتریش در مرحله گروهی

شاگردان فرانکو فودا در مرحله گروهی در برابر مقدونیه و اوکراین به برتری دست یافتند اما در مقابل تیم ملی هلند شکست خوردند تا با ۶ امیتاز به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با قضاوت آنتونی تیلور انگلیسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =