وزیر اقتصاد باید بین اقتصاددانان مقبولیت داشته باشد

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد و دارایی باید یک فرد دانشگاهی بوده و مقبولیت خوبی در بین اقتصاددانان و کارشناسان این حوزه داشته باشد.

سیدکاظم موسوی؛ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص شاخصه های دولت کارآمد و ویژگی های وزیر اقتصاد آینده گفت: انتظارمان از آیت الله رییسی این است که وزرای پیشنهادی را از افراد توانمند، باعرضه و دانشگاهی انتخاب کند به ویژه در وزارت اقتصاد و دارایی این ویژگی ها باید تشدید شود زیرا بزرگترین گرفتاری مردم طی این سال ها در حوزه اقتصاد و معیشت بود.
وی ادامه داد: وزیر اقتصاد و دارایی در وهله اول باید یک فرد دانشگاهی باشد و همچنین رشته تحصیلی اش مرتبط با این حوزه بوده و مقبولیت خوبی در بین اقتصاددانان و کارشناسان این حوزه داشته باشد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر اقتصاد و دارایی باید از کارشناسان زبده و قوی باشد تا بتواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.
موسوی افزود: هر کسی که به عنوان وزیر اقتصاد انتخاب میشود باید حباب قیمت ها را از بین ببرد و نوسانات ارز و طلا را کاهش دهد زیرا این نوسانات تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارند.

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر اقتصاد و دارایی آینده باید ارز را تک نرخی کند که در چنین شرایط میتوان امیدوار بود که شرایط اقتصادی بهبود یابد.

پایان پیام/

کد خبر: 1100903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =