افتتاح مدرسه عالی مهارت جوش در دانشگاه آزاد اسلامی کرج

مدرسه عالی مهارت جوش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم افتتاح دبیرستان دوره اول و مدرسه عالی مهارت جوش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور دکتر سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج برگزار شد.

دکتر بطحائی در این مراسم گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ماهیت آموزشی، امکانات و تجهیزات مناسب می تواند موجب ارتقای کیفی در حوزه آموزش و تربیت نیروهای کاردان و فنی برای ایجاد اشتغال و افزایش راندمان کاری در حوزه تولید علم و صنعت و پیشرفت کشور شود.

وی تأکید کرد:‌ با حمایت های آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سند تحول آموزشی کشور و آموزه های تعلیم و تربیتی، ایجاد مدارس تربیت اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی می تواند رونق بیشتری بگیرد.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز در ادامه این نشست گفت:‌ معاونت آموزش های عمومی و مهارتی واحد کرج در سال های اخیر توانسته است علاوه بر تأسیس مدارس متعدد، با داشتن دانشجوی فعال و کسب موفقیت در حوزه های مختلف و تولیدات علمی، فرهنگی، پژوهشی و توسعه مدارس طراحی، تولید تابلوها و ماکت های آموزشی برای رشته های الکترونیک و مکانیک خودرو، خودروی برقی و موتور برقی و همچنین تأسیس دو طرح کار بنیان تعمیرات موبایل و معاینه فنی خودرو و هنرستان کشاورزی  نقش برجسته ای در تولید علم، آموزش و تعلیم و تربیت در استان البرز را برعهده داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با همکاری همه جانبه و پیگیری های صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در حوزه مدارس نیز توانسته با کسب مجوزهای لازم زمینه توسعه مدارس جدید در هشتگرد، نظرآباد و فردیس و همچنین هنرستان های فنی و حرفه ای و مدرسه مهارتی عالی جوش و آزمایشگاه های غیر مخرب با  مجوز رسمی از انجمن جوش کشور را فراهم کند.

در ادامه این مراسم مرکز عالی جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب، دو طرح کاربنیان تعمیرات موبایل و خدمات خودرویی و همچنین دبیرستان دوره  اول دخترانه شعبه 2 کرج افتتاح شد.

گفتنی است، دانشکده عالی مهارت و کارآفرینی واحد کرج نخستین مرکز تخصصی و فنی جهت تربیت نیروهای متخصص و کاربلد جوشکاری در مدرسه عالی مهارت در کشور و تربیت تکنسین های جوش ساختمانی، نفت و زیر دریایی را راه اندازی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =