پیام تبریک مقامات و مسئولان به رئیس جدید قوه قضائیه

مقامات و مسئولان هر یک در پیامی جداگانه انتصاب غلامحسین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفتند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مقامات و مسئولان هر یک در پیامی جداگانه انتصاب غلامحسین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفتند.

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه را که نشان از اعتماد رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و رضایت معظم له از خدمات ارزشمند آن روحانی وارسته در مسئولیت‌های مختلف، بویژه دستگاه قضایی است را تبریک عرض می‌کنم.

ان شاءالله در پرتو تجارب گرانبها و روحیه انقلابی آن برادر عزیز شاهد ادامه رویکرد موفق تحول در قوه قضاییه و اهتمام ویژه حضرتعالی به منویات روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

موفقیت و بهروزی حضرت عالی را در این سنگر مهم و خطیر از خداوند منان آرزومندم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی»

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی

امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام تبریک دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه که نشان از اعتماد وثیق معظم له، تجارب گرانبها و سابقه درخشانتان در امر قضا می‌باشد؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

ضمن آرزوی تداوم موفقیت برای جناب عالی در اجرای ماموریت‌های اساسی قوه قضائیه، لازم می‌دانم به سهم خود از همکاری ارزنده و پشتیبانی موثر آیت الله سید ابراهیم رئیسی از نهاد امنیت ملی در مدت تصدی مسئولیت قوه قضاییه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

علی شمخانی»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

محمدباقر قالیباف در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نوشت: اینک که با حکم رهبر انقلاب در جایگاه ریاست قوه قضاییه و بالاترین مقام قضایی کشور منصوب شده، مسئولیت این نهاد عدالت‌گستر را برعهده دارید با تبریک این حسن‌ اعتماد که بر اساس تعهد، شایستگی، تجربیات ارزشمند، روحیه جهادی و عدالت‌طلبانه و سابقه درخشان جناب‌عالی در امر قضا می‌باشد، امیدوارم به دستاوردهایی درخشان در این دوره دست یابید.

به گفته رئیس مجلس، به طور یقین با همکاری و هم‌افزایی بین قوای کشور می‌توانیم شاهد تحقق مطالبات رهبری معظم در زمینه گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه جدی و قاطع با فساد باشیم.

وی با اشاره به آمادگی مجلس برای همکاری با دستگاه قضا اظهار داشت: ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه، امیدوارم مردم شایسته ایران شیرینی جهاد تحول در رویکرد حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را در این دوره بیشتر بچشند.

قالیباف ادامه داد: خانه ملت برای تلاش مضاعف در رفع کاستی‌ها و مساعدت در تقویت هرچه بیشتر توانمندی‌های قوه قضاییه در کنار شما خواهد بود.

وی یادآور شد: با تقدیر از زحمات ارزنده و درخشان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که آغازگر تحول در این دستگاه بودند، توفیقات جنابعالی و همکارانتان در خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی با دستگاه قضا خواهد بود.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تبریک انتصاب «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نوشت: رجا واثق دارم جنابعالی که بحمدالله دارای سوابق بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سال‌ها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاش‌های پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی و همکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش و زحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت‌رسانی به آحاد مردم و انجام وظایف قانونی به ویژه گسترش عدالت در جامعه، بیش از پیش موفق باشید.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی بادستگاه قضا خواهد بود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» انتصاب وی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر انقلاب تبریک گفت.

در متن پیام «اسحاق جهانگیری» خطاب به رییس جدید قوه قضاییه آمده است: انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به تجارب محسنی اژه‌ای در دستگاه قضا اظهار داشت: امیدوارم با توجه به سوابق متعدد و تجارب ارزشمند جنابعالی در دستگاه قضایی، شاهد آغاز فصل جدیدی از گسترش عدالت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی باشیم و از این طریق موجبات تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی کشور فراهم آید.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اولویت‌های کشور تصریح کرد: بی‌تردید اولویت امروز کشور حل مسائل و مشکلات اقتصادی است و این مهم جز با تامین امنیت سرمایه‌گذاری و پاسداشت شان و منزلت فعالان عرصه اقتصادی ممکن نیست که عنایت به آن بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

جهانگیری اضافه کرد: توفیق جنابعالی را در مسئولیت خطیر ریاست قوه قضائیه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب

رئیس‌جمهور منتخب، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی اعلام داشت.

در متن پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیس آمده است:انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی  برای جنابعالی و نظام قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.

رئیسی افزود: این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی، به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضاییه اعلام می‌دارم.

وی اظهارداشت: توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای را ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می نمایم.

بی شک تعهد، کارآمدی و توانمندی های علمی و فقهی و همچنین سوابق ارزنده و درخشان شما در قوه قضائیه، پشتوانه محکمی برای همت و تلاش در استقرار عدالت و تداوم راهبرد تحولی آن دستگاه در راستای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.

دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می نمایم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

علی اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی، با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام ولایتی به این شرح است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک تجربیات ارزنده و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول عظیم و ادامه رویکردهای مثبتی است که در دوره ریاست جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی آغاز گردیده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در آن مجموعه مورد تاکید قرار دارد.

امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت(علیهم السلام ) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، توفیقات روز افزون حاصل گردد.

از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

 آیت‌الله موحدی‌کرمانی، رئیس جامعه روحانیت مبارز

آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به جناب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، انتصاب وی به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت.

متن پیام تبریک آیت الله موحدی کرمانی به شرح ذیل است:

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دام عزه)

 عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «ریاست قوه قضائیه» را که بحمدالله به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند در قوه قضاییه، آشنایی کامل با ساختار این قوه دارید و همچنین متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت می باشید، تبریک عرض نموده و از درگاه خدای متعال توفیق انجام خدمات ارزنده برای این مسوولیت خطیر مسئلت می‌کنم و رجاء واثق دارم که حضور حضرتعالی در آن جایگاه رفیع، موجب بسط عدالت و رضایت خلق خدا و ایجاد اعتماد روزافزون به نظام و انقلاب خواهد بود و زمینه گسترش قانون و قانون گرایی و مقابله قاطع با هرگونه فساد و آلودگی را فراهم خواهد ساخت.

 در پایان لازم می دانم به سهم خود از خدمات ارزنده و درخشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی در این قوه تشکر کرده، عزت و سربلندی جنابعالی و سایر همکاران خدوم قوه قضاییه را در ارایه خدمات صادقانه به ملت عزیز و انقلابی ایران مسالت نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس جامعه روحانیت مبارز

دهم تیرماه ۱۴۰۰

حسن روحانی، رئیس جمهوری

رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه، تاکید کرد: در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه، تاکید کرد: در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‏ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای(دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان دهنده ، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت های قضایی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جنابعالب در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1101458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =