سوئیس - اسپانیا؛ جدال سربلندان روز طوفانی!

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ از امشب آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتی احسانی؛ تیم های ملی اسپانیا و سوئیس امشب از ساعت ۲۰:۳۰ با هم دیدار خواهند کرد. در همین رابطه لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: سوئیس تیم بسیار سختی برای شکست دادن است و تیمی است که مانند ما، همه کاری برای پیروزی انجام می دهد. در این بازی ها بیشتر ذهنیت و احساسات اهمیت دارند تا شرایط جسمی. ما از نظر جسمی در شرایط فوق العاده ای هستیم. درست است که اشتباهات فردی داریم اما ما یکی از بهترین تیم ها در دفاع هستیم. تیم بهتری نسبت به اسپانیا در یورو ندیده ام.

در ادامه نیز ژردان شکیری ستاره تیم ملی سوئیس گفت: فکر می کنم ما بارها نشان داده ایم که تیمی نیستیم که فقط دفاع کنیم. ما این را مقابل فرانسه نشان دادیم و بار دیگر ثابت کردیم که می توانیم مقابل حریفی بزرگ چون فرانسه، سه گل بزنیم. این سرمربی است که در مورد نحوه بازی ما تصمیم می گیرد اما باور دارم که ما به سبک بازی خودمان پایبند خواهیم بود.

اسپانیا؛ تیم متحول شده

تیم ملی اسپانیا که در آغاز بازی ها در امر گلزنی عملکرد خوبی نداشت و مورد انتقاد هواداران واقع شده بود در دوبازی اخیر موفق شده است ۱۰ گل را وارد دروازه حریفان کند تا نشان دهد که یکی از بهترین تیم های جام از نظر گلزنی محسوب می شود. اسپانیایی ها که به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند در جذاب ترین دیدار مرحله یک هشتم موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۳ تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جهان را شکست دهند و پای به این دیدار بگذارند. اسپانیا یکی از تیم های بدون شکست یورو ۲۰۲۰ است که در دو بازی اخیر نمایش قابل توجهی را با ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه خود نشان داده است. آنها می خواهند با تکرار عملکرد دو بازی اخیرشان سوئیس را نیز شکست دهند و یک گام دیگر به قهرمانی مسابقات نزدیک شوند.

سوئیس؛ به دنبال تاریخ سازی

سوئیسی ها که با حذف قهرمان جهان پای به این بازی می گذارند با نمایشی که داشتند نشان داده اند که تیمی سخت جان هستند و تا لحظه پایانی از نبرد دست نمی کشند. سوئیس که به عنوان تیم سوم گروه A صعود کرد در مرحله یک هشتم تا دقیقه ۸۱ با نتیجه ۳-۱ از فرانسه عقب بود اما موفق شد با جنگندگی بالا و روحیه تیمی فوق العاده خود، بازی را ۳-۳ کند و در ضربات پنالتی این تیم پرستاره را حذف کند. سوئیس در این بازی گرانیت ژاکا هافبک ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و همین امر می تواند مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ می خواهند با حذف اسپانیا و صعود به مرحله نیمه نهایی به تاریخ سازی خود ادامه دهند.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه گازپروم آرنا شهر سن پترزبورگ روسیه با قضاوت مایکل اولیور انگلیسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =