انگلیس با گلباران اوکراین به نیمه نهایی رسید

تیم ملی انگلیس با شکست اوکراین به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت های اروپا سه شیر ها با چهار گل اوکراین را شکست دادند و به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یافتند.

در این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار شد همانطور که پیش بینی می شد انگلیسی ها از همان ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه اوکراین ترتیب دادند و در دقیقه ۱۰ توسط هری کین به گل رسیدند. در این صحنه رحیم استرلینگ پشت محوطه جریمه اوکراین با پاس در عمق هری کین را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با ضربه‌ای دقیق دروازه اوکراین را گشود. سه شیر ها در ادامه نیز حملاتی را روی دروازه اوکراین انجام دادند که هیچ کدام به ثمر ننشست و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم فشار انگلیس افزایش یافت و در اولین دقیقه نیمه دوم لوک شاو ضربه آزاد را روی دروازه فرستاد و اینبار هری مگوایر بود که با ضربه سر دروازه اوکراین را برای بار دوم باز کرد. پنج دقیقه بعد باز هم ارسال لوک شاو از سمت چپ دروازه اوکراین با ضربه سر هری کین تبدیل به گل سوم سه شیرها شد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۶۳ کرنر ارسالی میسون مونت توسط هندرسون وارد دروازه اوکراین شد تا شاهد یک طرفه ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

دروازه ای که همچنان بسته ماند

دروازه بان تیم ملی انگلیس در پنجمین بازی متوالی تیمش در یورو ۲۰۲۰ هم کلین شیت کرد تا به گرفتن دستکش طلایی این مسابقات نزدیک‌تر شود. پیکفورد با کلین شیت در بازی امشب به اولین دروزه بان تاریخ جام ملت های اروپا تبدیل شد که در پنج بازی ابتدایی مسابقات موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش می شود.

رکوردی که به نام هری کین ثبت شد

کین که شروع خوبی در این مسابقات نداشت به مرور درخشش خود را آغاز کرد و در بازی امشب نیز موفق شد دبل کند و نقشی موثری در صعود تیم ملی کشورش ایفا کند. هری کین با دو گلی که امشب به ثمر رساند به اولین بازیکن تاریخ فوتبال کشورش در جام ملت های اروپا تبدیل شد که در یک بازی مرحله حذفی موفق به دبل کردن می شود.

به این ترتیب انگلیس در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه ومبلی لندن میزبان دانمارک خواهد بود. شاگردان گرت ساوتگیت این شانس را دارند که در صورت حضور در دیدار پایانی باز هم میزبان یکی از تیم های اسپانیا یا ایتالیا باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =