فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان

ثبت‌نام دومین دوره آزمون بخش نظری دوره ICU طرح ملی کووید ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 فردا 19 تیرماه پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام دومین دوره آزمون بخش نظری از دوره‌های «پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح ۱»، «پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح ۲» و «مدیریت بیماران متوسط، شدید و بحرانی Covid ۱۹ بستری در بخش های عادی و ویژه برای متخصصین» 14 تیرماه آغاز و فردا شنبه 19 تیرماه پایان می‌یابد.

 آزمون کتبی ساعت 9 صبح پنجشنبه 24 تیرماه به شیوه الکترونیک یا کاغذی برگزار خواهد شد.

مهارت آموزانی که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در آزمون اول نشده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام در آزمون دوم اقدام کنند.

لازم به ذکر است افرادی مجاز به ثبت نام درآزمون هستند که اسامی آنها توسط دانشگاه مربوطه به مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی اعلام شده باشد.

شرایط ثبت‌نام

افرادی که برای آزمون مرحله اول ثبت‌نام کرده و حق ثبت‌نام پرداخت کرده ولی به دلیل عدم برگزاری آزمون الکترونیک در شهر محل سکونت آنها، موفق به شرکت در آزمون نشده‌اند، بدون پرداخت حق ثبت نام می‌توانند در آزمون مرحله دوم شرکت کنند. این دسته از داوطلبان لازم است در تا فردا 19 تیرماه برای ویرایش اطلاعات توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب محل آزمون اقدام کنند.

مهارت آموزانی که در آزمون مرحله اول شرکت کرده‌اند اما در آزمون پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام مجدد در آزمون مرحله دوم اقدام کنند.

متقاضیان باید برای ثبت‌نام، فرم ثبت‌نام اینترنتی را به‌طور دقیق تکمیل کرده و گواهی شرکت در دوره نظری از سامانه آرمان (گواهی آرمان) را به همراه تصویر کارت ملی، عکس پرسنلی اسکن شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند. داوطلبان موظفند پس از ثبت‌نام نهایی، نسخه چاپ شده از فرم ثبت‌نام را برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند.

لازم به ذکر است هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری، کتبی یا ارسال از طریق پست و یا اتوماسیون اخذ نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان باید مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت‌نام به صورت اینترنتی ارسال کنند. برای افرادی که در هنگام ثبت‌نام مدارک ارسال نمی‌کنند و یا ناقص ارسال می‌کنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1101987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =