فکری: به تنهایی نمی‌توان تیم را نجات داد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما به تنهایی بخواهیم تیم را نجات بدهیم کار سختی است، اما انتظار داریم که توجه بیشتری به تیم شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود فکری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مقابل پدیده در لیگ برتر اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم در مباحث فنی باید تشکر کنم از تیم داوری که خیلی خوب بازی را کنترل کردند. در مجموع مشکل خاصی از نظر داوری وجود نداشت و از طرف خودم به آنها خسته نباشید می‌گویم. از طرفی به تیم پدیده هم تبریک می‌گویم که 3 امتیاز را به نام خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: بازی متعادلی بود. نیمه اول نیاز داشتیم که گل نخوریم و به همین دلیل کمی عقب نشستیم و فضاها را بستیم. فرصتی به حریف ندادیم، اما متاسفانه در چند بازی بابت اینکه سخت‌گیری نمی‌کنیم، گل می‌خوریم. بازی با پیکان جلو بودیم و می‌توانستیم گل‌مان را حفظ کنیم که اینگونه نشد. این شرایط را در بازی مقابل فولاد و نفت آبادان هم داشتیم. در این بازی هم از همین موضوع ضربه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی روان‌تری داشتیم و بازیکنان ریسک کردند. آنها می‌خواستند گلی که خوردیم را جبران کنند و فرصت‌های زیادی ایجاد کردند، اما شاید به دلیل عجله‌ای که داشتند، کم حوصله بودند و کمی عصبی به نظر می‌رسیدند و نتوانستند به گل برسند. هر چه به پایان بازی می‌رسیدیم نظم دفاعی ما از بین رفت و یک بر صفر باختیم. شاید شکست یک بر صفر با شکست دو بر صفر فرق چندانی نکند و به همین دلیل با تمام نفرات حمله کردیم و فرصت‌هایی را به حریف دادیم. بازی خوبی بود و فرصت‌های خوبی ایجاد شد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

فکری درمورد شرایط نفت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: ما تقریباً 5 امتیاز با دو تیم ذوب‌آهن و سایپا فاصله داریم. این فاصله هم خوب است و هم قابل دسترس؛ باید بیشتر تلاش کنیم تا در بازی‌های خانگی امتیاز کامل را بگیریم. هفته آینده با ذوب‌آهن بازی داریم و این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم است. بازی امروز را باید فراموش کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. به شاگردانم گفتم ما شرایطی نداریم که اگر یک بازی را باختیم یا مساوی کردیم همه چیز را از دست رفته بدانیم، چون تیم‌های بالای جدول که برای قهرمان تلاش می‌کنند شاید یک مساوی هم برایشان خوب نباشد، اما با توجه به اینکه حریفان ما هم امتیاز می‌دهند باید منتظر نتیجه بازی آنها هم باشیم. ضمن اینکه باید امتیازهای خانگی را هم کسب کنیم تا نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بماند.

وی درخصوص شایعه جدایی‌اش از تیم نفت مسجد سلیمان، تصریح کرد: تیم نفت مسجد سلیمان تیمی است که باید از تمام پتانسیل خود برای بقا در لیگ برتر استفاده کند. اینکه افرادی بخواهند شیطنت کنند و همراه ما نباشند کار سخت می‌شود. این تیم از مجموعه و بودجه قدرتمندی برخوردار نیست. بازیکن گران قیمت نداریم و به همین دلیل هر قدرتی در مسجد سلیمان از تماشاگر گرفته تا مسئولان و سایر عوامل باید پشت تیم باشند. اگر یک جای کار بلنگد، اوضاع سخت خواهد شد. اینکه ما به تنهایی بخواهیم تیم را نجات بدهیم کار سختی است، اما انتظار داریم که توجه بیشتری به تیم شود، نه اینکه منتظر باخت تیم باشند و بخواهند ایراد بگیرند. موقع باخت افراد زیادی کارشناس می‌شوند. ما باید به حریفان خود نگاه کنیم تا چه نتایجی کسب می‌کنند. اگر اشتباه کنیم ممکن است برای‌مان گران تمام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1102070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =