انگلیس - دانمارک؛ نخستین فینال سه شیرها یا شگفتی سازی وایکینگ‌ها؟

دومین بازی مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم های انگلیس و دانمارک امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه گرت ساوتگیت در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: حضور هواداران فوق‌العاده خواهد بود و وجود این حمایت و انرژی برای ما بسیار خوب است. اما در نهایت سرنوشت یک مسابقه در میدان بازی و با بازی خوب، دفاع و حمله مناسب و تصمیم‌گیری‌های دقیق مشخص می‌شود. البته عوامل بیرونی می‌توانند سهم مهمی در تعیین نتیجه نهایی یک مسابقه داشته باشند، اما در پایان ما باید به خوبی آماده شویم تا تیمی را که از نظر تاکتیکی منعطف بوده و بازیکنان بسیار خوب و روحیه بالایی دارد را شکست دهیم.

کسپر هیولمند سرمربی تیم ملی دانمارک نیز گفت: من به شخصیت تیمم اعتقاد دارم و عشق و عطوفتی که از سوی طرفداران دریافت می‌کنیم به ما بال می‌دهد. ما در قلب خود برای اریکسن بازی می‌کنیم. ما واقعاً به خود ایمان داریم و به مبارزه ادامه خواهیم داد.

انگلیس؛ نخستین فینال؟

سه شیر ها که روند کندی در مرحله گروهی داشتند با آغاز مراحل حذفی طوفانی ظاهر شدند و با شکست آلمان و اوکراین به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. انگلیسی ها این فرصت را دارند تا با برتری در برابر حریف خود برای نخستین بار حضور در فینال مسابقات جام ملت های اروپا را تجربه کنند. شاگردان ساوتگیت در این دیدار از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود نیز برخوردارند عاملی که می تواند به آنها برای صعود به فینال کمک کند. انگلیسی ها تنها تیمی هستند که در این مسابقات تا کنون گلی را دریافت نکرده اند مسئله ای که نشان می دهد آنها در کنار خط حمله قدرتمند، خط دفاع آماده ای را نیز در اختیار دارند.

دانمارک؛ تکرار خاطرات ۹۲؟

وایکینگ ها پس از صعود سختی که از مرحله گروهی داشتند، توانستند با شکست ولز و جمهوری چک به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یابند. دانمارکی ها پس از اتفاقی که برای اریکسن رخ داد هم قسم شده اند تا با رسیدن به فینال مسابقات و کسب مقام قهرمانی، جام را به او تقدیم کنند. آنها که یک بار در سال ۱۹۹۲ با شگفتی سازی مقام قهرمانی مسابقات جام ملت های اروپا را بدست آورده بودند به دنبال تکرار این موفقیت خواهند بود.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن با قضاوت دنی ماکلی هلندی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =