شناسایی مزرعه‌های استخراج رمز ارز در باغ‌های پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از شناسایی دو باغ که در آن رمز ارز استخراج می‌شد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ رضا علی بخشی فرمانده انتظامی پاکدشت اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، حین گشت زنی در محور اصلی امام رضا (ع) به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری مشکوک و اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: مأموران در بازدید از اتوبوس مذکور ۲۴۰ دست انواع لباس زنانه خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: اتوبوس حمل کننده البسه قاچاق توقیف و یک نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ علی بخشی در ادامه از کشف مزرعه استخراج رمز ارز در پاکدشت خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح پاک سازی مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه حصار امیر، به یک چهار دیواری که به احتمال قوی در امر استخراج رمز ارز فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۳ دستگاه استخراج رمز ارز قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ادامه داد: در پرونده دیگری که مرتبط با موضوع استخراج رمز ارزها بود، ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه جیتو به یک باغ مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۵ دستگاه استخراج رمز ارز قاچاق به ارزش۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با تشریح پرونده دیگری مبنی بر رفع تصرف از اراضی کشاورزی در پاکدشت ، گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضایی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادهای مرتبط، نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای حاجی آباد شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت، اقدام شد.

وی افزود: در این رابطه ۱۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای حاجی آباد تخریب و بیش از ۲ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده ۳ میلیارد تومان آزاد سازی شد.

سرهنگ علی بخشی ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی تاکید کرد: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1102310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =