کارت شرکت در آزمون‌ کارآموزی وکالت متشر شد

کارت‌ شرکت در آزمون‌ کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون ‌کارآموزی وکالت سال 1399 صبح جمعه 25 تیرماه در 84 شهرستان برگزار خواهد شد. داوطلبان از امروز سه‌شنبه 22 می‌توانند برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 متقاضیان‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده باید به سایت سازمان مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده روی کارت، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

درصورتی که متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، وارد سیستم پاسخگویی شده و پس از انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1102883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =