پایان هفته بیست و هفتم با برتری ذوب آهن و نساجی

سه دیدار باقی مانده هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر امشب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در این دیدارها تیم‌های ذوب آهن و نساجی مقابل حریفان به برتری دست یافتند و دیدار مس رفسنجان و نساجی با تساوی خاتمه یافت.

نفت مسجد سلیمان ۲_۳ ذوب آهن؛ کامبک نفتی‌ها کامل نشد

دو تیم پایین جدولی نفت و ذوب آهن امشب برای فرار از انتهای جدول به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان مجتبی حسینی بودند که موفق شدند حریف خود را شکست دهند و کمی از پایین جدول جدا شوند و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر باشند.
در نیمه اول این دیدار ذوب آهن طوفانی ظاهر شد و با سه گل وحید محمدزاده، سینا اسدبیگی و پیمان رنجبری میزبان خود را نقره داغ کرد. با آغاز نیمه دوم شاگردان محمود فکری برای جبران نتیجه پای به میدان گذاشتند و حملات زیادی روی دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که دوبار در طی این حملات توسط ساسان حسینی و عماد میرجوان به گل رسیدند اما این دو گل برای آنها کافی نبود تا در پایان نتیجه را به حریف واگذار کنند.
نفتی ها با این شکست ۲۸ امتیازی باقی ماندند و به رده سیزدهم سقوط کردند و ذوب آهن نیز ۲۶ امیتازی شد و در رده چهاردهم جای گرفت.

نساجی ۱_۰ پدیده؛ فرار قائمشهری‌ها از منطقه خطر

نساجی امشب برای فرار از سقوط در مقابل پدیده ای قرار گرفت که در طی هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده بود. در این دیدار نساجی بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در طی نیمه اول موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کرد که در یکی از این موقعیت ها در دقیقه ۱۴ توسط امین جانملکی به گل اول دیدار دست یافت. شاگردان الهامی اگر خوش شانس بودند می‌توانستند در همان نیمه اول به گل های بیشتری نیز دست یابند اما نتوانستند از فرصت هایشان استفاده کنند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم پدیده که برای جبران نتیجه به زمین آمده بود تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام داد که نتیجه بخش نبود و نساجی موفق شد به سه امتیاز این دیدار دست یابد و خود را از منطقه سقوط جدا کند.
نساجی با این برد ۲۹ امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد. پدیده نیز با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

مس رفسنجان ۱_۱ پیکان؛ هفتمین بازی بدون شکست خودروسازان

پیکانی ها در ادامه روند بدون شکست خود امشب نیز میزبان کرمانی خود را متوقف کردند تا جایگاه خود را در رده نهم جدول مستحکم کنند. در مقابل آنها مس رفسنجانی قرار داشت که این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برد و با نتایجی که گرفته است جایگاه مناسب خود را در جدول از دست داده است.
 در نیمه اول این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و برای گلزنی تلاش هایی انجام دادند که ابتدا این تیم پیکان بود که در دقیقه ۳۰ توسط ابراهیم صالحی به گل رسید گلی که توسط عقیل کعبی در دقیقه ۳۵ پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شوند. در نیمه دوم نیز دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند که هیچکدام ثمربخش نبود تا این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد و دو تیم امتیاز ها را بین خود تقسیم کنند.
با این تساوی پیکان ۳۶ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت. مسی ها نیز ۳۲ امتیازی شدند و در رتبه یازدهم جای گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =