مجیدی و نبرد حیثیتی با فکری

تیم های استقلال و نفت از ساعت ۲۱:۱۵ روز سه شنبه ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در حالی که انتظار می رفت وضعیت استقلالی ها پس از پیروزی در دربی تهران خوب باشد و با روحیه بهتر ادامه مسابقات را پیگیری کنند اما حواشی بی پایان آبی ها باز هم سر باز کرد تا کام هواداران شان را تلخ کند. مشکلات مالی و ضعف مدیریتی، اختلاف بازیکنان و کادرفنی با مدیرعامل از یک سو و تعطیلی برنامه تمرینی مهم، پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از سوی دیگر سبب شده است استقلالی ها در وضعیت دشواری برای بازی این هفته خود به سر ببرند.

اما با تمام این اوصاف شاگردان مجیدی هرگز پا پس نمی کشند و می خواهند در ادامه روند موفقیت خود نفت مسجدسلیمان را نیز از پیش روی بردارند و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

نفت غرق در حواشی

نفتی های مسجد سلیمان نیز از نظر حواشی و مشکلات دست کمی از استقلال ندارند و در هفته ای که گذشت انواع و اقسام حواشی، از اخراج بازیکن تا درگیری با هواداران را تجربه کرده اند. آنها که هم اکنون در منطقه خطر قرار دارند اگر میخواهند خیالشان از دو هفته پایانی راحت باشد راهی جز کسب امتیاز در برابر میزبان پرقدرت خود نخواهند داشت.

جدال فکری با تیم ابتدای فصل

ابتدای همین فصل بود که محمود فکری با انرژی زیاد و شور و شوق فراوان و استقباق هواداران هدایت استقلال را بر عهده گرفت. اما طولی نکشید که این شور و استقبال تبدیل به اختلاف و درگیری و حواشی فراوان شد و این مسائل تا جایی پیش رفت که فکری دیگر راهی جز جدایی پیش روی خود نمی دید. حالا دست تقدیر این فرصت را به او داده است تا با برتری مقابل استقلال توانایی های خود را به رخ آن ها بکشد.

دژ مستحکم آبی

عملکرد عالی خط دفاعی استقلال به رهبری سیاوش یزدانی و درخشش سید حسین حسینی در چارچوب دروازه آبی ها، گل زدن به این تیم را تبدیل به سخت ترین کار ممکن برای حریفان کرده است. استقلال در ۸ دیدار اخیر تنها یک گل را دریافت کرده است که نشان از قدرت خط دفاعی این تیم دارد.

وضعیت در جدول

در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر استقلال با ۵۰ امتیاز تیم سوم و نفت مسجدسلیمان ۲۸ امیتازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1103714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =