نمایشگر ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ اخیرا از نمایشگر ۱۰۰۰ اینچی خود رونمایی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در چند روز گذشته شرکت سامسونگ از نسخه جدید تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی MicroLED خود به نام The Wall که برای کسب و کارها و مصارف تجاری در نظر گرفته شده رونمایی کرده و در برخی از بازارها این محصول خود را عرضه کرده است.

بسیاری از کاربران درباره قیمت این تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی سوالاتی دارند که در حال حاضر شرکت سامسونگ هیچ اطلاعیه‌ای را درباره قیمت نسخه جدید The Wall اعلام نکرده است و نکته مثبت این دستگاه استفاده از ال‌ای‌دی‌هایی است که نسبت به مدل قبلی ۴۰ درصد کوچک‌تر شده‌اند.

کوچک شدن اندازه ال‌ای‌دی‌های کنتراست بالاتر، یکپارچگی و خلوص رنگی بهتری را به همراه دارد و این دستگاه ۱۰۰۰ اینچی از پردازنده هوش مصنوعی جدید نیز استفاده می‌کند که کیفیت تصویر را بیشتر بالا برده و کنتراست آن نیز بیشتر شود.

آخرین جزئیات از تلویزیون جدید سامسونگ

پردازنده تلویزیون جدید سامسونگ نویزها را نیز بسیار کاهش می‌دهد و کاربران صدا را با کیفیت بسیار بیشتری می‌توانند بشنوند، همچنین وضوح تصویر این تلویزیون نیز در حالت پیش‌فرض ۸ K و ۱۲۰ هرتز است و این قابلیت را نیز دارد که به ۱۶ K با ۱۵۳۶۰ در ۲۱۶۰ پیکسل تبدیل شود.

رونمایی از نمایشگر ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ / تلویزیون جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تلویزیون جدید سامسونگ جدیدترین و پیشرفته‌ترین نمایشگر این شرکت است که از فناوری MicroLED استفاده خواهد کرد و این فناوری برخلاف LCD، تصویر را با ال‌ای‌دی‌هایی می‌سازد که به‌صورت مستقل روشن می‌شوند و نسخه جدید The Wall دارای حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

گفتنی است؛ این تلویزیون در اندازه معمولی هم قرار است در بازار عرضه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1104008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =